The Unholy
Hard lid
Gelukt, bedankt, hier ben ik erg blij mee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

klopt, overigens is die shift knop megabelangrijk, die push zit stampvol met 'hidden' extra's als je knoppen indrukt met de shiftknop ingedrukt.Als je naar scales mode gaat, en dan shift indrukt, heb je een aantal opties. Kies Seqent^ en je hebt hetzelfde gedrag als op een Launchpad; geen herhalende noten.

Bedoel je dat je al je audio effects al in een rack zitten? Doe je dat ook met external audio effects?
Ik heb zelf nog geen Push overigens.
inmiddels 2 dagen een push in huis.
Ben er nog sceptisch over. Ik weet niet of ik heel mijn workflow erop wil aanpassen.
...
Maaaaaaar, ik geef het nog een week de kans... Misschien moet de liefde nog groeien
ah.. dit vind ik ook wel nuttige info.. kritische beoordeling vind ik interessanter als hallelujah reviews..

kritisch zijn is altijd goed, alleen iemand die na 4 uur dingen niet begrijpt wil niet zeggen dat je dat als review moet zien. Alles wat daar genoemd is kan namelijk
Maar het kan natuurlijk zijn dat midi controllers niets voor je is, dan is het inderdaad handiger om gewoon de muis weer te gebruiken aangezien een midi controller nooit een computer met muis kwa handigheid compleet kan vervangen, hooguit aanvullen.

hehehe niet erg hoor,Sorry dat ik je nieuwe vriendinnetje heb bekritiseerd!![]()

Ben sinds vorige week ook lid van de Push club.
Was al een tijd gefascineerd maar de filmpjes en de berichten hier hebben me over de streep getrokken.
Mijn persoonlijke mening: fantastisch product! Moet nog veel leren maar ben er nu al hardstikke blij mee.![]()
Die melodic stepsequencer is erg cool, zeker ook omdat je nu gewoon kunt inspelen en daarna nog edits kunt maken (dat vond ik pre 9.1 wel een tekortkoming).
Al met al ben ik erg benieuwd wat Ableton allemaal nog voor moois mogelijk gaat maken met Push. Een duidelijk verbetering zou natuurlijk zijn als we gewoon alle software instrumenten gemapped hebben in Push en zonder M4L de mogelijkheid hebben om parameters externe hardware aan te sturen (ik heb nu bijv met die CC mapper dat ik geen 8 of 14 bit CC data kan uitsturen).