Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
..ik hoorde trouwens dat John Travolta betrokken is geweest bij de ontwikkeling van Push..
Is er een argument om deze Push te kopen itt Maschine.. Ik vind het wel een leuk extra'tje die Komplete elements en Massive erbij.. Ben aan het twijfelen.
Ik kan sowiso een educatieve versie kopen, ik studeer nl. nog dus die Live 9 intro heeft niet echt een meerwaarde.. Maar hij ziet er zo fuckingggg vet uit!!! Bedankt voor je reply!!

voor de mensen die NU een push willen, als ik facebook mag geloven dan heeft i4muzique ze nu op voorraad.
Ja, dat mag je. Ik heb er daar vanmiddag 1 besteld en opgehaald. :-)
Welkom bij de club, ik hoop dat je de push net zo handig gaat vinden als dat ik hem vind.
Thanks Qui! Mooie site. Waarmee edit je die py-files? (In windows)

Diep onder de indruk van deze disco stoeptegel. Knap hoe ze een complete DAW weten te integreren a la Maschine. Als externe VST nou makkelijker te selecteren en te preset browsen waren dan had ik weinig meer te wensen. (dank voor de tips voor workarounds)
Wat voor controllers kunnen er in die poorten aan de achterkant? Staat niets over vermeld in de live 9 manual zover ik kan zien. Weet iemand dat?
Qua pads: heeeel stevig. Niet bepaald slecht, maar heel anders dan de Korg Padkontrol (mijn nummer 1) en de Maschine (mijn nummer 2). Launchpad reken ik niet mee, want die is niet velocity sensitive.
Dat dubbel triggeren waar Quifster het over had, herken ik ook. Je moet echt stevig druk houden anders heb je zo een gespleten nootje.
(Ja, dat klonk echt anders in m'n hoofd.)
die gebruik ik ook, 5 stuks zelfs
voor die prijs![]()