Swimika Wannaka [Feedback gevraagd]

Dr van Lansberg

Gepokt en gemazeld
Waarde luisteraar,

Zo tussen de woelige werkuren door, heb ik eindelijk weer eens een trackje kunnen afmaken. Hij is een beetje raar geworden, maar ik vind hem zelf wel leuk eigenlijk. Was de lounge sferen even beu (maar dat komt wel weer als de temperaturen gaan stijgen).

Feedback is, als gebruikelijk, van harte welkom.

Wees gegroet.

Deed me onmiddelijk aan een kruising tussen Deep Forest en Eat Static terugdenken! Was lang geleden. Hoedje af.

Dank JugJug voor het luisteren! Ik had de link nog niet gelegd naar Deel Forest (Eat Static ken ik niet), maar ik snap wat je bedoelt. Het blijft gek dat je soms 100-150 uur met een track bezig bent, en soms 10-15 uur. Deze stond er zo op :).

Leuk hoor, dokter. Doet mij ook een beetje denken aan Eat Static.

Laatst gewijzigd:
Leuk hoor, dokter. Doet mij ook een beetje denken aan Eat Static.

Ik heb die Eat Static er toch maar even bijgepakt en begin te begrijpen waar de vergelijking vandaan komt. Wel een beetje jammer dat ik dacht dat de track redelijk bij de tijd was, maar kennelijk loopt ik zo'n 20 jaar achter...

Thanks for listening Access!

die pad is idd heel erg lekker. Vind ook de vocals heel vet!

Thanks larker. Die pad zijn er eigenlijk twee, een basis pad en een tweede die voor wat resonantie zorgt al hij erin komt. Vond het effect wel grappig. Die vocal komt van een in de US woonachtige Ier. Ik schat hem achterin de 60, een door sigaretten en alcoholische versnaperingen aangetaste stem. Inderdaad heel vet. Ik denk dat ik hem ga vragen om meer voor me in te spreken.

Thanks waarde heer Baars!

Ik heb nu.nl er nog even bijgepakt, AT5 aangezet, maar niets gelezen of gehoord over vermiste politieauto's...

Ah, ja, nee, dat kan kloppen.
dan staan ze in de garage.
dan zitten ze met z´n allen bami te happen............:okdan:

:D

Niets op aan te merken. :) idd iets anders dan ik van je gewend ben maar wel dat lekkere, avontuurlijke :okdan:
Die snel opeen volgende stukjes geluid aan het begin vind ik wel tof.. :) Algehele sfeertje is toch wel weer erg lekker hoor :halleluja

Lekker hoor. Al kan de drumsectie w.m.b. wel wat meer smoel krijgen, die is toch een beetje tam. En een baslijntje zou de feestvreugde ook nog wat kunnen opstuwen. Maar verder leuke sounds, leuk trackje.

Back