Vrijmarkt 2013-wat heb je gescoord?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

edhal

Ouwe rot
In N'megen viel het flink tegen vergeleken met andere jaren. kHeb een aardig vintage Casio-keyboardje gescoord, maar verder noppes.
Ook geen gear gezien verders.

Hoe was dat in de rest van NL??? :D

Haarlem Schalkwijk was hopeloos. Voor de muziekliefhebber was niets te vinden tenzij je de studio wilt opfleuren met Turkse inboedels en autobanden. Voor de rest: The 70's called: they want their shit back..

Ooit, in 1983, is een akoestische fretloze Eko basgitaar door vandalen vernield en die was niet meer te verkrijgen in de winkels. Vandaag, op de vrijmarkt in Loosduinen te Den Haag, bij het eerste kleedje dat ik zie: daar staat er een exemplaar rustig op me te wachten en ook nog voor maar € 20,00. De verkoper werd ook blij van de verkoop.

Erg tevreden, want hij speelt als die oude!

Omdat ik zelf nooit iets tegenkom op de vrijmarkten heb ik vandaag zelf maar eens een Minimoog aangeboden voor 25 euro.

Resultaat, enkel een paar geinteresseerden, maar die haakten af omdat je geen eigen samples in kon laden. 8D
Maar weer mee genomen dus aan het eind van de middag. Volgend jaar beter.

MiniMoog niet verkocht op de vrijmarkt, dus weer mee genomen aan het eind van de middag

Sommige mensen gooien oude niet verkochte spullen aan het eind v/d dag in de afval container, waarom jij dan niet demian, wat moet je nou met zo'n oud ontstemt ding :D

ehhhh nou je het zegt.....
heb niets eens de moeite genomen om naar buiten te gaan....
heb de kroning helemaal vanaf de 1e rij op de tv gezien :D

zo meteen iedereen met zn allen wel ff lekker inzetten hé! ;)

Omdat ik zelf nooit iets tegenkom op de vrijmarkten heb ik vandaag zelf maar eens een Minimoog aangeboden voor 25 euro.

Resultaat, enkel een paar geinteresseerden, maar die haakten af omdat je geen eigen samples in kon laden. 8D
Maar weer mee genomen dus aan het eind van de middag. Volgend jaar beter.

Heb je gezien hoe Gary Numan de zijne terugvond op zijn zolder? Echt geen drol meer waard die oude zooi. 8o)

minimoog-in-the-attic-gary-numan.jpg

311048_444372748990101_1966148600_n.jpg

1x dunlop cry baby bass pedal
1x wahman wm1960 wah wah.

en verder nog wat niet gerelateerde spullen.

Casio SA-1, zoals het eigenlijk ook hoort op de konginnedag vrijmarkt te Alphen.
Dat, en een oranje tompoes.

Autooooooooooooooooooooooooos voor Niels en kleertjes voor Noya. En een veel te grote my little pony...

Vooral veel spierpijn, van 10 tot 6 draaien sloopt je.

Een maat van mij kwam een TR-505 tegen voor 30 euro en een Behringer Virtualizer Pro voor 12,50!

Vooral veel spierpijn, van 10 tot 6 draaien sloopt je.

Dat valt nog mee joh!

Ik heb van 05.00 tot 18.00 gestaan, had geen benen meer over, maar heb er ook 300 euries aan overgehouden ;)
Trouwens geen MiniMoog in de container gevonden en ook niet op de vrijmarkt gezien :?
De naam vrijmarkt is bij mij in de plaats totaal niet op zijn plaats, plekje kost je 35 euro (heb je wel een kraam van 4 meter) maar ben je wel van een plekje verzekerd :eureka:

Slechtste vrijmarkt ook in Oud-Zuid (020). Heb alleen een Gameboy 1 gekocht. Zonder spelen, maar gelukkig wel met een vergrootglas.

Een maat van mij kwam een TR-505 tegen voor 30 euro !

Dat is het zelfde als een 808 vinden op de vrijmarkt voor 1150 zonder dat je hem kan testen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back