Vrijmarkt 2013-wat heb je gescoord?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik kwam niet verder dan een theelichtje a 0,50...

t.a.v. de minimoog hierboven: laat me raden, ze staken hem in het stopkontakt en pats hij deed het, nog goed gestemd ook ?

Helemaal noppes, het aanbod van LP's is helemaal tot nul gereduceerd. Alleen maar meuk lag er wat ik zelf direct de container in had gegooid. Maar was wel gezellig op het terras :D

Mja in Rotterdam (noordplein en liskwartier) was het niet veel soeps (maar wel gezellig). Ik heb twee yamaha keyboardjes zien liggen en een verdwaald tapedeck en een crappy mengpaneel maar dat was t wel verder.

Toch niet met lege handen naar huisgegaan want een mooie (en werkende) Santos profi citruspers gescoord voor 5 eurootjes :-P Erg blij mee. En telt wel, want maakt ook herrie en er zit een schakelaar op :-)

408006.jpg

Heb een gehackte Sony PSP voor 25 euro gekocht op de vrijmarkt in het mooie Gemert. Wel grappig om weer die oldschool spelletjes te kunnen spelen!

In Roosendaal en Breda geweest.
Was niet heel veel soeps dit jaar.

Wel zag ik liggen: 2x Alesis grafische EQ, Alesis Midiverb, Zoom 1201, 19" wisselspanningvoeding van DAP.
Bij elkaar mocht ik dit setje voor 50 euro hebben. Helaas heb ik het laten liggen. Na een paar uurtjes was het weg... Maarjaaaa, heel veel had ik er toch niet van gebruikt denk ik. Leuke rackvulling.

Wel heb ik dit gescoord:
IMAG0725.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back