korg mini ms20 ervaringen?

Devon-Miles

Ouwe rot
en? heeft iemand hem al, en misschien vergeleken met een echte.
Ik ben zeer geinteresseerd in deze bak maar zit evt te twijfelen of ik voor een grote zou gaan. Ik zie zeer veel goede demo's en voor het geld..damn, echt goed te doen.

oh nou dan zal vast iemand hier hem al hebben :D
ben benieuwd wie??

klopt, daarom is die al te koop bij bax en thomann voor 600

Over 14 (werk)dagen ja bij Bax.....

En bij Thomann:

"Waarschijnlijke levering op 31.05.2013"

ja, ik zit nog te tobben tussen een normale ms20 of de mini maar wat ik heb gehoord klinkt gewoon supergoed.

ik denk eerder iets ongetemder maar dat wil niet zeggen dat de nieuwe ms20 niet giert en brult, lees er aardig goede dingen over, ook uit tests. je hebt voor 600 euro dan wel iets nieuws en meteen met midi, dat is wel erg handig.

midi is wel erg beperkt, note en gate, zzelfs geen extraatje bv velocity.
dat is met de oude sneller en beter te realiseren , kenton eraan.
denk dat de oude zeker nog gewild blijven, het verschil is niet zo groot en voor iets meer de echte klassieker...

595€ tov 1050€ (pak em beet) is toch nog wel een stevig verschil...

Kan je aan de nieuwe geen Kenton hangen om hetzelfde te kunnen als met de oude?

och ja , een oude fender, of een remake van 2013..
denk dat als je met de nieuwe de deur uitloopt hij meteen 35% goedkoper is
de oude is ook wel erg goed , grote toetsen, meer plaats voor de vingers, stevig, goede sound.
denk dat de nieuwe op al die gebieden iets minder ( maar nog altijd veel ) biedt

over de kenton:dat weet ik ook niet , werkt ie met een beetje gangbare voltages ?
vraag het me af, dacht dat de monotron en tribe niet helemaal naadloos bij de 0-5 volt hype aansloten.

iemand bekend met de specs van de in/outputs ?

over de kenton:dat weet ik ook niet schreef:
Ja ben ik ook wel benieuwd naar, zover ik heb gehoord kan je het niet (eenvoudig) integreren in je modulair.

iemand bekend met de specs van de in/outputs ?

Die staan op de Korg website.

Volgens mij is dat staatje zo goed als identiek aan die in de originele MS20 manual. Zou ook moeten, want het is nagenoeg hetzelfde circuit.

zover ik heb gehoord kan je het niet (eenvoudig) integreren in je modulair

Wat bedoel je met "het"? De MS20 mini of de Kenton? De mini is net zo slecht integreerbaar als het origineel, omdat hij ook Hz/Volt is.

Back