elektrovolt
compuphonic
ja, de Feedback folder... er staan gewoon dingen in die ze nog lang niet op voorraad hebben, maar dat staat er dan niet bij. erg flauw.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sowieso, waarom is dat zo raar geregeld met synths? Ik ben relatief nieuw op het synth vlak, maar als ik de big guy launches zie (Minibrute, Sub Phatty, MS20 Mini) is de leverbaarheid zo slecht. De vraag is altijd veel hoger dan het aanbod. Is dit altijd zo? En why?
) maar helaas is het gewoon wachten en hopen dat je snel word gebeld door de winkel waar je heb hebt bestelt.....
Korg heeft de vraag ernaar gewoon heel erg onderschat waardoor ze niet genoeg kunnen leveren, en een hoop klanten teleur stellen...

Waar ik dat op baseer , is dat er wereldwijd 100e mensen wachten op de ms20 mini.
Ook heb ik contact gehad met voerman (korg importeur) en die vertelde mij dat ze de ms20 mini heel schaars binnen krijgen dus elke keer maar 1 of 2.
Het kan wel kloppen dat ze het product klaar hebben , maar de productie is niet hoog genoeg om het grote publiek te voorzien helaas
de consument is een marionet en bedrijven vinden het maar al te geil om die te bespelen
conso schreef:Dat het daarna nog wel even duurt voordat de productie op hoge snelheid loopt is alles behalve vreemd. Dat is namelijk iets complexer dan extra patat laten bakken bij de Febo.

feiten spreken voorzich en dat is dat ze de vraag ernaar hebben onderschat en dus niet genoeg kunnen leveren.