korg mini ms20 ervaringen?

Slaat ook helemaal nergens op je oorbel verhaal , probeer je de leukste te zijn of zo

het schijnt ook dat als de volumeknop van je Korg mini MS-20 aan de rechter kant zit je homo bent.

joe hoe! :doei:

De vraag is dan nu; Wat is de eigenaar van deze twee MS20's? Hetero, homo of androgyne?

attachment.php

Mijne heeft serial 2082

Ik zit ook nog met een vraagje,

Kan je de envelopes instellen dat ze retriggerren op alle noten, in plaats van enkel op hoger gespeelde noten?

Mijne heeft serial 2082

Kan je de envelopes instellen dat ze retriggerren op alle noten, in plaats van enkel op hoger gespeelde noten?

het lijkt er op van niet . ik had de drukknop even verbonden met de trigger in en dan nog steeds kan je alleen hogere noten wel triggeren maar de lage niet

voor de druppels die ik hier met de Z1 heb gemaakt heb ik wel een BPF gebruikt, met alleen LPF kom je er niet echt

https://www.synthforum.nl/forums/showpost.php?p=1594449&postcount=4

Mja, de MS20 is hier inderdaad niet het meest geschikt voor. Klassieke Roland klinkt veel natter. Maar dat kan je dan blijkbaar dus de Mini niet verwijten als de originele er ook niet echt het karakter voor heeft.

Niet getreurd, de MS20 kan meer dan genoeg leuke klanken voortbrengen en de MS20Mini met een beetje geluk ook.

nou met m'n kawai 100f maak ik ook met gemak kletsnatte bubbels, ook als ik'm als filter op drums gebruik

Lijkt me toch sterk. Je triggert de Envelope, daar heeft de VCO pitch helemaal niks mee te maken.

ik zeg alleen maar wat ik constateer:

als je een toets ingedrukt houd dan kan je wel hoger gelegen noten spelen ...niet lagere...

het waarom weet ik niet. iets met voorrang in een serie/ketting?

Mijne heeft serial 2082

wat bedoel je eigenlijk precies?

ik zeg alleen maar wat ik constateer:

als je een toets ingedrukt houd dan kan je wel hoger gelegen noten spelen ...niet lagere...

het waarom weet ik niet. iets met voorrang in een serie/ketting?

Ah, high note priority. Als je een lage noot ingedrukt houd terwijl je een hogere indrukt hoor je de hogere, andersom niet. Dit is bij de originele ook zo.
Dan begrijp ik je. :)

Ah, high note priority. Als je een lage noot ingedrukt houd terwijl je een hogere indrukt hoor je de hogere, andersom niet. Dit is bij de originele ook zo.
Dan begrijp ik je. :)

ik probeerde post #325 te beantwoorden maar ondertussen snap ik de vraag niet meer! :-)

Back