Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sure![]()
wordt steeds leuker. maar heb eigenlijk meer controllers, handen en voeten, meer patchmogelijkheden nodig om verder te komen.
maar ik ben nog niet uitgepraat...kijken hoe ver ik kan komen. maar is al mooi dat dit ook kan met de korg.
ik vind het een 99% overhyped ding.

van Korg om een reissue te brengen van hun beste synth ooit.

Nou nou nou laten we niet overdrijven
Das natuurlijk de 800DV maxikorg
of M1...of MS2000..of Mono/Poly ja toch echt Korg Mono/Poly... zijn nog wel zeker 10 Korgies die boven die legbatterijkippendiaree MS20 synth uitkomen!

smaken verschillen laten we het daar op houden.
lijkt me toch onhandig dat dat ding geen geheugen heeft voor patches...
Korg mini ms-20 kippebasje
even snel een bas gemaakt. niet dat ik de Korg daar zo snel voor zou gebruiken (ik ben een bass guitar fan), maar ik wil jullei menig hoe slecht/goed dit klinkt. ik ben geen kenner/geberuiker van synth bassen.,
normale reacties/opbouwende kritiek zou wel leuk zijn. inplaats van kinder-puberaal afzeiken.![]()
Korg mini ms-20 kippebasje
even snel een bas gemaakt. niet dat ik de Korg daar zo snel voor zou gebruiken (ik ben een bass guitar fan), maar ik wil jullei menig hoe slecht/goed dit klinkt. ik ben geen kenner/geberuiker van synth bassen.,
normale reacties/opbouwende kritiek zou wel leuk zijn. inplaats van kinder-puberaal afzeiken.![]()