Synthmeeting Nijmegen 2013

Heb nog steeds plek in m'n auto vanuit Dordrecht.

2 korte (60-76 cm) midi kabels gezocht voor de synthforum meeting
kan ik eventueel daar overkopen als je er graag goedkoop van af wilt :)

Laatst gewijzigd:
Voor mij gaat het er niet inzitten dit jaar. Moet heel de tuin leegruimen aankomend weekend ivm nieuwe bestrating.

NOU zeg hey , je hoorde al bijna bij het interieur .
Die tuin van je kan volgend jaar ook wel een keertje ...
Ik weet het goed met je gemaakt .... je komt gewoon ;)

Als alles in de ochtend klaar is kom ik gewoon. Maar alles onder voorbehoud...

gaat toch vast regenen, dus niets beters te doen dan naar de meeting komen lijkt me

Nog een keertje dan maar: niemand gaat toevallig via Eindhoven en zou mij als liftert willen meenemen wellicht? O:)
Ik kan ook zeker wel met het OV komen, maar dan krijg ik mn hele Radias niet mee... Loodzwaar ding, dus dan wordt het alleen de modulen. Dus in dat geval: als iemand nog n MIDI-keyboard zou mee willen/kunnen nemen om aan mn Radias te hangen... Anders moeten jullie het doen met de 16 knopjes op het paneel :p

Naast de door mij opgegeven Virus KB en TR-707 zal ik ook wat te koop items meenemen
(zal het beperkt houden ;-))
Polivoks 750 euro en Roland SDE-1000 a 100 euro
en wat gratis spul , vooral geprinte manuals

tot zaterdag! ben er wel weer vanaf het eerste moment

Nog een keertje dan maar: niemand gaat toevallig via Eindhoven en zou mij als liftert willen meenemen wellicht? O:)
Ik kan ook zeker wel met het OV komen, maar dan krijg ik mn hele Radias niet mee... Loodzwaar ding, dus dan wordt het alleen de modulen. Dus in dat geval: als iemand nog n MIDI-keyboard zou mee willen/kunnen nemen om aan mn Radias te hangen... Anders moeten jullie het doen met de 16 knopjes op het paneel :p

Midi dinges moet goed komen, neem ik wel mee dan :)

is er weer een bijeenkomst ?

owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

hebben jullie ook zo'n pakjesavond gevoel?

*trappel trappel*

-C-

Zeg zit je onder de duim ofzo manussie? ;-)

-C-

Nee hoor. Als ik op tijd klaar ben kom ik alsnog.

Heheh, vandaag toch nog maar eens even iedereen wakker geschud hier intern.. men was vergeten het in de agenda te zetten. Gelukkig nog net kunnen regelen dat de zaal om 12:00 schoon is en dat er bier is :D

Helaas kan ik er niet bij zijn. Jammer, want de vorige meeting waar ik bij was is al weer even geleden. Hopelijk volgend jaar dan. Misschien heb ik dan wat van mijn oude apparaatjes, die nu nog wachten op reparatie, klaar.

Iedereen die er wel bij is, veel plezier zaterdag!! 8)

ik ben er deze keer ook niet bij, whats new , zullen we maar zeggen....

ik ga zeil leggen in mijn dochters nieuwe huis, in enschede....:okdan:

veul plezier allemaal...:D

enne , filmpies maken , he´......

:mega:

Zijn er voldoende stoelen? Ik heb gister met sporten mijn voet verstuikt.

Waar kan ik het adres, inkom bedrag enz vinden? Laatste zoektocht was een lang topic met wat tever de gegevens in verstopt. :)

Back