Synthmeeting Nijmegen 2013

Zijn er voldoende stoelen? Ik heb gister met sporten mijn voet verstuikt.

Waar kan ik het adres, inkom bedrag enz vinden? Laatste zoektocht was een lang topic met wat tever de gegevens in verstopt. :)

Staat volgens mij in de openingspost. Stoelen zijn er aanwezig dus maak geen zorgen :)

Ik had me nog niet aangemeld maar zou graag ook eens langskomen morgen.

Nog een keertje dan maar: niemand gaat toevallig via Eindhoven en zou mij als liftert willen meenemen wellicht? O:)
Ik kan ook zeker wel met het OV komen, maar dan krijg ik mn hele Radias niet mee... Loodzwaar ding, dus dan wordt het alleen de modulen. Dus in dat geval: als iemand nog n MIDI-keyboard zou mee willen/kunnen nemen om aan mn Radias te hangen... Anders moeten jullie het doen met de 16 knopjes op het paneel :p

je hebt een pm
midi klavier heb ik ook nog wel

Neemt iemand toevallig een Bass Station 2 mee morgen?

EDIT: Ik zie dat bambamstudio voornemens is er één mee te nemen mits hij binnen is. We zullen zien. :)

@ Skies: Wil de m50 wel hebben.

Mooi. Wie 't eerste is krijgt 'm mee want ik weet niet wie wie is :P

Ben er zelf trouwens rond een uur of 15:00 gok ik..
Komt wel goed, moet wel duidelijk zijn daar.

Ben benieuwd naar de korg ms 20 mini, hopelijk valt ie tegen anders heb ik een probleem van 600 euro haha

Trouwens, worden er naamplaatjes voorzien, of zelfklevende papieren etiketten of zo (ik heb er voldoende liggen indien 't een goed idee lijkt) zodat de mensen aanwezig een naam hebben die we herkennen ahv de naamstickers - plaatjes
voor sommigen is mss de avatar beter dan de naam :)

Is er nog een update vd lijst op komst? Heb 't vermoeden dat die, enkele pagina's terug, niet meer volledig juist is.

armbandjes met de nicknaam zijn standaard aanwezig.
De lijst is nooit volledig , er zijn er namelijk altijd wel leden die op het laatste moment afzeggen/ aanmelden.

EN ik ?... ik ben altijd herkenbaar [ die met de boze blik en de honkbalknuppel....]
je kunt niet missen.

Op het laatste moment kan ik toch......ik ben er alleen 's middags maar ben toch blij dat ik even aanwezig kan zijn. :)

Heb ik al gedaan voor ik het hier vertelde joh..... :P

Back