meeting
meeting
Ik heb mij weer prima vermaakt en het was weer leuk om jullie te zien, de tijd is omgevlogen.
Mijn Polivoks is goed in de smaak gevallen heb ik begrepen. Zelf vond ik de Korg 800DV van Sunny het hoogtepunt, wat een gave synth met unieke mogelijkheden. Staat nu dan ook hoog op mijn verlanglijst, ga ik naar opzoek.
Het custom made modulaire systeem van Rob Hordijk ziet er ook heel mooi uit, heel overzichtelijk opgebouwd
fraaie unit. Houd ik ook in het achterhoofd. In NL worden blijkbaar ook hele fraaie modulars gemaakt.
Bedankt ook weer voor de perfecte organisatie en verzorging van de interne mens.
ik zal ook nog de nodige foto's uploaden, hoop ook op vele foto's van jullie kant. wel leuk om te bewaren. Hoge resoluties zijn volgens mij niet mogelijk, het bestand wordt meteen gecomprimeerd tot zo'n 70kB. Waar zouden wij high res foto's kwijt kunnen?
het gratis cd'tje ben ik nu aan het luisteren en het is verrassend, niet mijn smaak, maar heb ook niet de neiging om het direct uit te doen. Toch wel leuke sounds en effecten.