Synthmeeting Nijmegen 2013

Ja je bent verplicht wat mee te brengen. Ik heb nog enkele huilbaby's, ideaal om te samplen :-D

Nee even ernst: ik heb best wel zin en ik heb vrij. Dus tenzij mijn agenda nog een ding over 't hoofd ziet, ga ik er bij zijn. Ik reken wel een beetje op wat bijstand (ben een noob) en hoop dat jullie dan wat fraais uit mijn brute toveren. Heb momenteel gek genoeg weer zin om met mijn draaitafels aan de gang te gaan ipv de brute. Tja, So many toys, so little time.
Goed onderschrift hé? idd :dj:

Ja je bent verplicht wat mee te brengen. Ik heb nog enkele huilbaby's, ideaal om te samplen :-D

Nee even ernst: ik heb best wel zin en ik heb vrij. Dus tenzij mijn agenda nog een ding over 't hoofd ziet, ga ik er bij zijn. Ik reken wel een beetje op wat bijstand (ben een noob) en hoop dat jullie dan wat fraais uit mijn brute toveren. Heb momenteel gek genoeg weer zin om met mijn draaitafels aan de gang te gaan ipv de brute. Tja, So many toys, so little time.
Goed onderschrift hé? idd :dj:
Ik ken het, draaitafels, synths en ook nog electronica en een vriendin. Waar haal ik toch al die tijd vandaan? :?

Ik zal mijn vrouw ook meebrengen, hou ze rustig bezig, dan heb ik meer tijd voor fijne hobby :-"

Ik ga het proberen mee te krijgen... Is het ver lopen vanaf de parkeerplaats? En dan hopen dat er genoeg plek op de tafeltjes is :)

Tafels? Podiumdelen van 1 X 2 meter... En een boel ook :)

Meld je wel even aan dan :)

Braadslee komt ook zie ik... :D

Ow en Dandy ook weer. Hoe voorspellend.

attachment.php

Attachments

• Screen shot 2013-07-10 at 12.36.27 PM.jpg
    Screen shot 2013-07-10 at 12.36.27 PM.jpg
    35,4 KB · Bekeken: 72
Dandy mag niet komen hoor. Braadslee moet ik nog even over na denken :D

Die lijst staan ook echte namen in. En ik vind dat ik die niet van iedereen zomaar op het net moet knallen.

Beiden zijn gebanned. Maar ja, als niet lid kan je nog steeds via de frontpage op de Google link klikken en jezelf inschrijven. Heeft onze roodharige shagroker vorig jaar ook geprobeerd.

Braadslee heeft nog een soort van knuffel gehalte.. :D

3 minuten voor binnenkomst.

Back