PabloDeMode
Spank!
Het lijkt me heel leuk om te komen, dan kennen jullie écht het gezicht van Child of arT!
Maar is het verplicht dat je een synth moet meenemen?
Nee, i.p.v neem je wat eten

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het lijkt me heel leuk om te komen, dan kennen jullie écht het gezicht van Child of arT!
Maar is het verplicht dat je een synth moet meenemen?

Ik ken het, draaitafels, synths en ook nog electronica en een vriendin. Waar haal ik toch al die tijd vandaan?Ja je bent verplicht wat mee te brengen. Ik heb nog enkele huilbaby's, ideaal om te samplen :-D
Nee even ernst: ik heb best wel zin en ik heb vrij. Dus tenzij mijn agenda nog een ding over 't hoofd ziet, ga ik er bij zijn. Ik reken wel een beetje op wat bijstand (ben een noob) en hoop dat jullie dan wat fraais uit mijn brute toveren. Heb momenteel gek genoeg weer zin om met mijn draaitafels aan de gang te gaan ipv de brute. Tja, So many toys, so little time.
Goed onderschrift hé? idd![]()

Ik ga het proberen mee te krijgen... Is het ver lopen vanaf de parkeerplaats? En dan hopen dat er genoeg plek op de tafeltjes is![]()

Ow en Dandy ook weer. Hoe voorspellend.
![]()
Waar staat die lijst?

@ PietjePieter; Wat mij betreft mag je de SH5 meenemen!! Ben zeer benieuwd hoe die klinkt.
Meld je wel even aan dan
Braadslee komt ook zie ik...![]()