Synthmeeting Nijmegen 2013

HA HA

attachment.php

Ik kan en mag wegens mijn functie natuurlijk geen onderscheid maken... dus mensen met een ban zijn niet welkom! En hun matras ook niet :D

Attachments

• Screen shot 2013-07-11 at 7.22.02 PM.jpg
    Screen shot 2013-07-11 at 7.22.02 PM.jpg
    58,2 KB · Bekeken: 74
Hoi allen. Ik zit pas sinds kort op het forum, maar deze meeting lijkt me erg interessant. Ik heb dat weekend toevallig vrij en ik woon ook nog eens in Nijmegen dus het is vlak in de buurt. Eventueel zou ik dus een helpende hand kunnen bieden bij wat praktische zaken zoals de opbouw of vervoer van spullen.
Aangezien ik nog niet zo heel lang bezig ben met muziek en ik mijn tijd helaas ook in een heleboel andere zaken moet steken, heb ik nog geen kamer vol met apparatuur. Naast mijn laptop alleen een set monitoren, een midi-keyboard en een drumpadje. Ik maak vooralsnog gebruik van softsynths. Op een meeting als deze kan ik echter eens rondkijken wat er zoal mogelijk is op het gebied van synthesizers.
Ben ik hier als nieuweling ook welkom? Dan meld ik me graag aan.

Maar natuuuuuuuuuuuurlijk! Kom je wel eens in Doornroosje?

Helpende hand is niet nodig. Ik schijn de weg te kennen in dat pand :D

Nou, daar is het.

Volgens mij heb ik net de video van de 2012 meeting opgescharreld op youtube. Klopt dat? :-P

Update dan mear:

attachment.php

Attachments

• Screen shot 2013-07-24 at 11.59.46 AM.jpg
    Screen shot 2013-07-24 at 11.59.46 AM.jpg
    55,4 KB · Bekeken: 74
Is het een id om iets mee te nemen wat je kwijt wilt of wilt ruilen? vorig jaar was er iemand die nogal wat mee had genomen om weg te geven. ik had slechts een paar apparaten waar ik wel vanaf wilde, en heb daar een ander erg veel plezier mee gedaan. Ik wil niet een ruilhandel opzetten, maar het had vorig jaar wel wat.

Op een ander forum is er een mooi topic over een zogenoemde 'KLIKOstapel', waar mensen kunnen opgeven wat ze van plan zijn weg te flikkeren of zouden willen ruilen. Eventueel geinteresseerden kunnen dat kenbaar maken zodat deze 'troep' en ruilwaar meegenomen kan worden naar de meeting en daar kan worden overgedragen aan de geinteresseerde. Geen verkeerd initiatief lijkt me, maar wel oppasen geblazen dat je straks geen aanhanger nodig hebt :)

Als het geen commercieel karakter heeft lijkt mij het geen probleem.
Dus wat overtollig kleins weggeven voor de geinterreseerde of tegen een geringe vergoeding.
Wat groters verkopen op de meeting lijkt me niet echt handig .

En ik denk dat niemand die dag 3k op zak heeft om eventueel die special edition voyager te kunnen kopen....

Als het geen commercieel karakter heeft lijkt mij het geen probleem.
Dus wat overtollig kleins weggeven voor de geinterreseerde of tegen een geringe vergoeding.
Wat groters verkopen op de meeting lijkt me niet echt handig .

En ik denk dat niemand die dag 3k op zak heeft om eventueel die special edition voyager te kunnen kopen....

Dat denk ik ook. Het is ook geen markt. Straks moet ik nog belasting gaan betalen :D

dan is de zwarte markt uit Beverwijk verplaatst naar Nijmegen, gebeurt daar ook eens wat.
nee hoor het id was idd gadget, junk of ander kleingoed.

Back