waz: probeer VFX van SM Pro, daarmee kun je windows vst's op je mac gebruiken. Niet alle windows vst's zullen werken maar wel een hoop.
Rewire geluid via soundflower en midi met IAC naar je sequencer mocht je dat willen.
waz: probeer VFX van SM Pro, daarmee kun je windows vst's op je mac gebruiken. Niet alle windows vst's zullen werken maar wel een hoop.
Rewire geluid via soundflower en midi met IAC naar je sequencer mocht je dat willen.
Ik ben gaan kijken naar VFX maar het is me niet duidelijk wat het doet. Kan ik hiermee bijvoorbeeld een windows VST in Ableton gebruiken? En is het gratis of zit er een of andere betaal idee achter?
VFX is een apart programma waarin je vst's kan laden en je hebt dan soundflower en IAC nodig om te rewiren naar ableton.
Alles is gratis zelfs de vst's die je kunt laden (bv. die van elektrostudio zijn heel goed en freeware)
VFX is eigenlijk bedoeld voor de V-Machine waarmee je windows vst's in dat apparaat kan zetten. Maar het werkt gewoon als standalone vst host.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.