Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ditzelfde al geprobeerd?Mijn grootste probleem met 1.12 is dat als ik wissel tussen sections deze af en toe dubbel getriggerd worden waardoor het niet lekker doorloopt.
Geldt voor alle kanalen overigens.Het kanaal in het voice menu op alles behalve phrase zetten anders stuurt de rm1x programchange uit en zou de oorzaak kunnen zijn van je probleem.

)Eerder in dit topic is beschreven hoe je het moet aanpakken bij het vervangen van de knoppen (dank daarvoor!) alleen wat ik me nog afvraag, komt er soldeerwerk bij te kijken bij het verwisselen van de knoppen?
Of is het een kwestie van knoppen eruit halen en er weer op een andere plaats indrukken?
Aloha,
Een aantal jaar terug mn rs7000 verkocht omdat ik dat ene probleempje wel heel vervelend vond.
Als je naar de volgende track gaat, het nooit vlekkeloos gaat, niet beat synced.
Is hier in de tussentijd al een oplosssing/update voor gevonden?
Ik twijfel echt of ik mn vertrouwde rs7000 weer aanschaf of een korg es-x
Alvast bedankt!
niet opgelost.
komt omdat er bij een 'nieuwe' track nieuwe effecten etc ingeladen worden, dit vraagt tijd...
Wil je 'm met interne geluiden gebruiken, of (alleen) als MIDI sequencer? Als je 'm alleen als sequencer gebruikt, kun je de interne engine uitzetten, en gaat het vlekkeloos. Met interne geluiden kan het idd problemen geven. Heel jammer, want hij is verder juist prima voor live.