Ik heb een track bijna klaar en wil hem eigenlijk graag eens laten horen aan de andere forum gasten. Ik twijfel echter om dit te doen. Ik heb vrij lang zitten rommelen met de pro-53 om een leuke sound te maken en ook de bass heb ik aardig lang op gezeten. Beiden zitten echter helemaal clean in het nummer. Ideaal te samplen. Als ik het nummer dus op synthforum post dan zou het best wel eens kunnen dat een stiekeme meegluurder er met mijn sound vandoor gaat. Als zo iemand de juiste connecties heeft zou het weleens zo kunnen zijn dat ik mijn track nog aan het finetunen ben en een ander een plaat released met mijn geluidje. Ik zal de eerste niet zijn die dat overkomt...
Ik moet zeggen dat ik de vaste gasten hier zeker wel vertrouw maar je kunt ook anoniem rondkijken hier en lekker het een en ander aan ideeën en samples wegkapen.
Nou heb ik eraan gedacht om dan een lage kwaliteit mp3 te maken maar daar kun je natuurlijk ook weer niet echt op beoordelen. Zijn jullie terughoudend in het laten horen van je nieuwe ideeën? Heb je ook moeite om iets te laten horen omdat je dan jou sound heel makkelijk kunt samplen?
Je kunt natuurlijk je track al bij buma/stemra registreren maar iedereen weet dat je vandaag de dag niet meer achter een release aan hoeft die een geluidje van je gejat heeft. Dat is echt een kansloze zaak geloof ik.
Ik moet zeggen dat ik de vaste gasten hier zeker wel vertrouw maar je kunt ook anoniem rondkijken hier en lekker het een en ander aan ideeën en samples wegkapen.
Nou heb ik eraan gedacht om dan een lage kwaliteit mp3 te maken maar daar kun je natuurlijk ook weer niet echt op beoordelen. Zijn jullie terughoudend in het laten horen van je nieuwe ideeën? Heb je ook moeite om iets te laten horen omdat je dan jou sound heel makkelijk kunt samplen?
Je kunt natuurlijk je track al bij buma/stemra registreren maar iedereen weet dat je vandaag de dag niet meer achter een release aan hoeft die een geluidje van je gejat heeft. Dat is echt een kansloze zaak geloof ik.