Beleid discussie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
De kunst van het niet reageren.....

Volgens mij is dit de kern van de zaak. Naar mijn idee is het allemaal heel simpel: als iemand het nodig vindt bot op mij te reageren (wat ik overigens nog niet heb meegemaakt), is dat een mening van die persoon. Een mening van een ander zegt verrassend weinig over mij. Als iemand blauwe gordijnen mooi vindt, helemaal goed. Niet mijn ding, maar helemaal goed. Als iemand mijn post (track, of reactie, wat dan ook) de moeite waard vindt om negatief op te reageren, ook helemaal goed. En dan de toon, (bijna altijd) ook helemaal goed. Die zegt namelijk ook helemaal niets over mij. En als het niets over mij zegt, voel ik mij in de regel weinig geroepen erop te reageren. Zo simpel kan het zijn.

Nu weet ik uit ervaring dat niet iedereen daar op dezelfde manier mee omgaat. Dus handhaven en aanscherpen van de regels is zeer waarschijnlijk gewoon nodig. Conclusie: helemaal goed! :okdan:

EDIT: Had je geen kleiner plaatje meer Sunny? Nu moet ik scrollen om mijn eigen post te kunnen lezen :D.

Laatst gewijzigd:
Volgens mij is dit de kern van de zaak. Naar mijn idee is het allmaal heel simpel: als iemand het nodig vindt bot op mij te reageren (wat ik overigens nog niet heb meegemaakt), is dat een mening van die persoon. Een mening van een ander zegt verrassend weinig over mij.

dat is waar ..je hoeft natuurlijk niet overal op te reageren wat een ander zegt...vooral niet als het voor jou geen betekenis heeft..en ook niet persoonlijk bedoeld is..
ik zelf ben nogal impulsief en kan reageren moeilijk bedwingen. dat is mijn probleem...

maar wat ik merk is dat er op het forum door enkele leden een beetje gespeeld wordt met een zekere botte manier van reageren. dat komt in de buurt van uitlokken...niet erg sfeerbevorderend.

EDIT: Had je geen kleiner plaatje meer Sunny? Nu moet ik scrollen om mijn eigen post te kunnen lezen :D.

sorry, helemaal gelijk
vond hem zo mooi

Ik kan hem op de ipad niet resizen helaas..

Is mijn roeping op het forum, resizen :)

wel even serieus blijven he !
maar goed ga een rack in elkaar draaien , met te kort pootje.
wens mezelf maar even succes,
tevens ook succes aan hen , die hier nog eventjes verder den discussie met beleid gaan verder dragen :doei:

zelfreflexie ? lijkt me een pre voor een aanstaand moderatorschap, toch ?

Heheh, ik kan mij in meerdere vormen vinden :D

In de herhaling dan maar ;)

ik snap je volkomen maar er zijn situaties waar je een post/reactie negeert maar je ook gewoon door babbelt... en vervolgens blijft diegene in je nek hijgen....
negeren in dat geval is dus maar niet meer berichten in het topic.

soms doe ik dat maar soms ook niet. als ik het topic te interressant vind of dergelijks...

Oke, prima dat dit beter geprotocolleerd wordt. Maar geld die gedragscode ook voor moderators? En zo ja, wie controleert hen? He, en het is maar een vraag en geen beschuldiging. Als iemand zich aangesproken voelt, dan is dat zijn/haar probleem.

Een moderator mag zichzelf ten alle tijden beboeten met een berisping of sanctie tot met een volledige ban.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back