Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
He sorry, maar met een antwoord als dit kan ik echt helemaal niks. Misschien ligt het wel aan mij, maar wat ik hieruit feitelijk distilleer is dat een moderator eigenlijk altijd maar ongestraft de nsb'er kan uithangen. En mocht deze een strafpunt krijgen, kan hijzelf ten alle tijde het systeem induiken om dit weer ongedaan te maken.Een moderator mag zichzelf ten alle tijden beboeten met een berisping of sanctie tot met een volledige ban.
He sorry, maar met een antwoord als dit kan ik echt helemaal niks. Misschien ligt het wel aan mij, maar wat ik hieruit feitelijk distilleer is dat een moderator eigenlijk altijd maar ongestraft de nsb'er kan uithangen. En mocht deze een strafpunt krijgen, kan hijzelf ten alle tijde het systeem induiken om dit weer ongedaan te maken.
Ik vind het goed dat er een protocol wordt neergelegd betreffende gedragscode, enkel als je het goed wilt doen zal er een onafhankelijke commissie moeten komen die naar ontoelaatbare gevallen kijkt. Doe het goed of niet en zeker niet half.

In 020 is "gedragen als een NSB'er" een hele normale uitdrukking en dat jij meteen refereert aan de meest deuistere periode van de menselijke geschiedenis is verder niet mijn probleem. We zijn 60 jaar verder en waar ik vandaan kom word dat tijdsbestek beschouwd dat het nu gezegd moet kunnen worden. Als dat nog niet goed genoeg voor je is, dan heb ik deze nog voor je: SORRY en daarmee zal je het moeten doen.tsja verwijzen naar de 2 wereld oorlog om je punt te maken daar kan ik dus helemaal niets mee. Slotje maar weer op dit topic?
Om de vraag van davy te beantwoorden.....de moderators handhaven het beleid van de stichting synthforum.nl. Er is dus bij een conflict altijd een mogelijkheid tot escalatie echter kun je je afvragen wie de regels beter kent, een moderator of een lid.
Publiekelijk lijken sommige acties wellicht met de botte bijl maar vergeet niet dat hier vaak een historie aan vooraf gaat die niet publiekelijk is verlopen en ik kan je verklappen dat een aantal leden in dat scenario geen blad voor de mond neemt.
Niet alles is wat het lijkt en voor sommigen is het simpelweg lastig om zich te conformeren aan autoriteit. Op dit forum is echter wel degelijk autoriteit aanwezig in de vorm van handhaving van de door de stichting bepaalde regels en als je hier niet mee om kunt gaan kun je je als lid afvragen of dit een geschikte plek voor je is.
Laten we voorop stellen dat de regels meer dan redelijk zijn en dat ingrijpen alleen gebeurt op het moment dat er echt iets voorvalt of op basis van voorspellend vermogen plaatsvind (waarbij de voorspelling vaak behoorlijk accuraat is).
Als laatste wil ik nog even benadrukken dat dit een topic is waar men terecht kan voor vragen en/of opmerkingen over de mededeling. Het is geen vrijbrief om je te beklagen dat er per definitie autoriteit aanwezig is op het forum en wij gaan onze handelingen in geen geval verdedigen.......
Stel een moderator maakt zich schuldig aan dergelijk gedrag als hier ter discussie staat. Wat gebeurt er dan? Gaat het de doofpot in of gelden daar dezelfde regels voor?
Jij zou dan als geen ander moeten weten dat de humor in 020 vaak spijkerhard is.ik ben geboren (al weer lang geleden) en 'getogen' in Amsterdam, 020.
er wonen meer dan een soort mensen in Amsterdam.

Ik weet, het is moeilijk maar misschien kun je proberen niet in elk topic te gaan wonen.ik zelf ben nogal impulsief en kan reageren moeilijk bedwingen. dat is mijn probleem...
Over off-topic gaan gesproken... het gaat hier toch om het modbeleid?
Ik weet, het is moeilijk maar misschien kun je proberen niet in elk topic te gaan wonen.