Struikrovers zijn het... Wat een verrotte appels...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Het is niet meer dan een aanname dat het dezelfde juno is. Eindhoven is een grote stad, dr kunnen best twee juno's kort na elkaar te koop komen.

fjoesz ik heb jou ook wel eens anders gehoord over handel ;-)

-C-

Zie mijn post #22...

In ieder geval duidelijk hoe de diverse forum-members erover denken.

Ik blijf het raar en jammer vinden.

Dank voor deze belangeloze bijdragen, allen! :)

ohja..

:slotje:

Enzo, als het goed is heet de knop waarop je hebt gedrukt "Nieuwe discussie openen".
Uiteraard kan er dan discussie ontstaan met meningen die afwijkend zijn van de jouwe.

Wil je de discussie gesloten hebben of niet?

EDIT: De knop heet "New thread" maar de vraag blijft. :)

Enzo, als het goed is heet de knop waarop je hebt gedrukt "Nieuwe discussie openen".
Uiteraard kan er dan discussie ontstaan met meningen die afwijkend zijn van de jouwe.

Wil je de discussie gesloten hebben of niet?

EDIT: De knop heet "New thread" maar de vraag blijft. :)

Dank voor deze verhelderende uitleg.

Ik heb de meningen van mede posters gelezen en deel ze niet. Heb vaker het idee dat ik niet ben zoals sommige anderen... :engel:

Heb voldoende nieuwe inzichten ontvangen naar aanleiding van deze thread.

Als iedereen hetzelfde was dan hadden we niets te discussiƫren. ;)

Conclusie is slotje erop?

:slotje:

thanks! :)
ik ben weer in de marktplaats-threads te vinden...;)

Ik heb ooit eens op eBay Duitsland op een Hammond-orgel geboden. Uiteindelijk was ik de "winnaar". Toen ik het ding wilde ophalen kreeg ik een berichtje dat het ding stuk was en daarom niet verkocht kon worden. Een week later stond het ding te koop op eBay Frankrijk, andere foto's maar duidelijk herkenbaar... Het was snel duidelijk dat de bieder onder mij het ding buiten eBay om had gekocht en nu onder een andere naam weer te koop aanbood. Oooh, wat was ik kwaad!

Bericht door een moderator:
Dicht op verzoek van TS

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back