m-audio delta 1010lt

wimke

Nieuwkomer
Ik heb afgelopen jaar een delta 1010lt gekocht, deze in de computer gezet, geinstaleerd en hij werkte perfect. Omdat mijn harde schijf veel kuren had heb ik een tijd geleden een ssd schijf geinstaleerd maar nu krijg ik geen input meer op mijn delta 1010lt. ik heb hem al 2 x opnieuw geinstaleerd maar hij krijgt maar geen input. Geen microfoon en geen line. Als ik bij systeem beheer kijk dan staat de delta 1010lt er gewoon tussen. Ik ben geen wizkid en ik gebruik dit alleen voor de hobby dus graag een beetje in jip en jannekke taal. heeft iemand dit probleem ook al eens gehad.

Even in configuratiescherm - geluiden - afspeelapparaten checken of de M-Audio (en welke kanalen) daar als standaard apparaat ingesteld staan en zo nodig wijzigen.

Anders is er misschien is mis gegan met je driver installatie. Zoals Ramoonus al vraagt - heb je de m-audio driver software uberhaupt wel geinstalleerd? Zo ja en het werkt nog niet, even opnieuw installeren:
Computer uitschakelen en de geluidksaart uit je PC halen. Dan PC opstarten en de M-Audio software driver verwijderen via configuratischerm - programmas. Opnieuw opstarten en de driver opnieuw installeren. Computer uitschakelen en de geluidksaart er weer in doen. Na booten moet hij weer werken.

Back