Freelander
Ouwe rot
Ik zit te overwegen om een Analog 4 of keys te gaan aanschaffen maar ik kan op youtube/google weinig vinden over de unison future op deze bak...ook lees ik verschillende dingen de 1 noemt het een zwoel karakter de ander heeft het weer over een agressieve sound...Kortom ik begin te twijfelen of deze synth wel echt iets voor mij is want ik heb met de muziek die ik leuk vind om te maken toch echt wel een ruig karakter nodig.
Bax of i4 liggen hier niet om de hoek om ff in de winkel te kijken of het iets voor mij kan zijn dus die optie valt af...
Misschien kunnen jullie me overtuigen om wel of juist niet tot aanschaf over te gaan?
Wat ik zoek is een bak voor harde leads/schreeches...tuurlijk kan ik dan een VA kopen maar ik vind de elektron van wat ik op de youtube filmpjes zie wel een erg gave uitgebreide bak met veel gave opties waar je volgens mij maanden achtereen meer dan zoet mee kan zijn . Aan de andere kant staan er de laaste tijd ook veel a4's te koop waardoor ik weer ga twijfelen en me afvraag waarom die zo vaak te koop staat...
Kortom graag jullie mening over de a4 hoe goed is deze bak in ruig, hard, rauw klinken....kan ik een beetje schreeuwende screeches maken en is met de synth in unison een beetje degelijke volle superzaag neer te zetten die niet onder doet voor een virus? Of zouden jullie dan eerder een andere synth kopen?
Als ik moest kiezen zou ik gaan voor een Mopho X4, terwijl ik ook de AK heb staan. Die is behalve een stuk goedkoper ook echt een fantastische synth.
op het moment dus blij met de sounds die ermee te maken zijn maar toch zeker niet met een OS dat blijft hangen