Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

...Tja helaas...
1 van de dingen waarop ik nogsteeds wacht is t naadloos overgaan van de ene patch op de andere. Dit weten ze nog steeds niet in hun synths te stoppen, waardoor t voor Live altijd lastig is.

Maar dat was de vraag niet: doen ze nog wel eens iets innoverends? Ik weet heus wel dat ze die Motifs uitkauwen, daar begon ik het verhaal mee.
Dat hebben ze bij de MX-serie gefixt. En bij de MoXF vast ook.
...Nou wat ik zo van gelezen heb is dit nogsteeds niet mogelijk op een standaard manier zonder omweg.
Vloeiend tussen voices schakelen of schakelen in master mode is nogsteeds niet gefixt. Je kan een performance of mix maken voor je voices, maar dan heb je weer te maken met global Effecten die over alle voices heen vallen...
Wat ik nogsteeds aan reacties lees van Yamaha is t simpelweg niet mogelijk binnen de structuur van hun synth...
yamaha moet gewoon de fs1r voorzien van een nieuw behuizing met knoppen , desnoods de fs1r techn. in een motif plaatsen + opnieuw ondersteuning voor plg cards.
Dit alles in de laatste motif proppen en boem , meer heb je dan toch niet meer nodig ( mits je genoegen neemt met all digital )