Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door BigDplayboy
...en Tijs zei van:"HM, ik ben anders gewoon een DJ, die toevallig bekend is"
Origineel geplaatst door fuse
Trouwens, hoe zouden schapenballen smaken eigenlijk?
sorry maar als je niet kan lezen doe het dan niet, en ga dan zeker niet uit die paar woorden die je wel heb kunnen ontcijferen je conclusie trekken over wat ik nou bedoel. citeer mij de zin waarin ik zeg dat je van mij geen mening mag hebben. Ik accepteer andermans meningen wel degelijk.Origineel geplaatst door Knaller
EDP... niets persoonlijks hoor maar dat is zoo cliche... accepteer eens dat mensen dit gewoon vinden uit de grond van hun hart.. niet uit jalozie, niet uit puberteit, enz enz.. zou n.l. betekenen dat ik alles wat het goed doet slecht vind, alles wat commercieel is slecht vind etc etc.. dat is gewoon onzin.. ik zal me niet aan de psychologische motivatie wagen waarom jij dit nu weer post..is hetzelfde als de andere posts snap je.. dan kunnen we nog wel jaren doorgaan.. gewoon accepteren dat anderen er een andere mening op nahouden.. en die mening kan dus ook zijn "bagger".
Origineel geplaatst door Knaller
ik zal me niet aan de psychologische motivatie wagen waarom jij dit nu weer post..

Origineel geplaatst door bambamstudio
ik typ met deze niet meegeteld één regel:
EDP heeft geliijk !

Origineel geplaatst door Knaller
Ten aanzien van Tiesto en op de persoon spelen, iemand die van zichzelf zegt dat ie het beste album aller tijden gaat maken vraagt er wat mij betreft zelf om, laat hem maar eens wat muzikale argumenten aandragen om deze stelling te onderbouwen. Ik ben echt niet trots op hem als nationaal produkt, en laten we hem ook maar niet vergelijken met Rembrandt en Van Gogh, die werden tenslotte beroemd uitzonderlijke artistieke kwaliteiten.
Origineel geplaatst door EDP
ik vergelijk hem dan ook niet qua artistikiteit(schrijf je dat zo).

en 
Origineel geplaatst door Roel_en_Sam
Maar is wel leuk dat hij toevallig uit breda komt. Zie NB.

(niet iedereen raakt in een trance)
)