Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Bass
...ik krijg de indruk dat hij nog NOOIT een synthesizer heeft aangeraakt, ik zie hem NOOIT muziek maken of zn studio ofzo...![]()
Origineel geplaatst door sten
Tegenwoordig doet hij idd weinig zelf (ook wel begrijpelijk aangezien zijn drukke leven als dj zijnde).
Maar waarom zegt hij dan dat hij vooral zn EIGEN muziek draait ???
Origineel geplaatst door Pjotr G
als ik eerlijk ben, vind ik zelf dat deze track qua niveau een stuk lager ligt dan een stel vorige tracks van tiesto. Een beetje t idee van n kick + een supersaw en dan werkt t wel.
Maar ja smaken verschillen
zo heb ik bijv heel erg goede smaak![]()
Origineel geplaatst door Prophet
Ik heb ze nog niet gehoord, maar wel de nieuwe van Ferry Corsten en die is ook heel subliem.
Weer zo'n ruige plaat a la PUNK. Maar dan totaal nieuw, vernieuwend. Enfin ik hoorde ze van de week op de radio en ik dacht wauw wat een kanjer van een plaat is dit en ik dacht nog; awel das ne gast die heeft er aan gewerkt om er een kunstwerk van te maken en dat hoor je, het druipt er vanaf". De haren recht omhoog!

Origineel geplaatst door Prophet
In het geval van traffic, zal dat hetzelfde zijn, al heb ik ze nog niet gehoord maaar dat speelt dan geen rol wie daar mee achter de schermen aan werkt. Als hij zijn ideeen kan doorgeven en de details laat afwerken door iemand anders ja dan moet er een extra naam op het plaatje staan als componist normaal hè. Al dat niet zo is, dan zo dat stom zijn van die gast die daar mee aan werkt en zich niet mee als componist opgeeft. Maar ik twijfel daar sterk aan, de bewering dat hij het niet zelf zou doen.
) dan moet je dat gewoon doen, en dan zeggen ze over een paar jaar hetzelfde over jou op dit forum. 
) coole underground stijltje? Origineel geplaatst door bambamstudio
De nieuwe DJ Jean al gehoord?
Lijkt ook erg veel op Traffic van Tiesto.

Origineel geplaatst door C738
[B
Maar ik heb het leadje gehoord inderdaad. Het klinkt nogal goa-achtig.
Het geluidje zit dr al meteen bij in in de intro, toch? Een metaalachtig geluid?
-C- [/B]

Hmmm, ik zag laatst een interview met Triesto op TMF...
...ik krijg de indruk dat hij nog NOOIT een synthesizer heeft aangeraakt, ik zie hem NOOIT muziek maken of zn studio ofzo...![]()