Hoe maak je zo'n soort square lead?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik gok dat het een sample van een stukje uit dit soort optredens is en dat dan weer met een super saw sample(uit een jp8080 mischien) nagespeeld en bovenop die sitar sample melodie geplaatst is.

https://www.youtube.com/watch?v=9xB_X9BOAOU

Laatst gewijzigd:
Probeer als vervanger van de JP80#0, deze eens:

jp6k1.jpg

En post dan ook eens hoe ver je komt. Dat werkt wat handiger voor feedback.

Virus ti , sylenth en massive moeten dit kunnen maken.

(Er word trouwens niet zo heel veel meer met de JP8080 gedaan in de hardstyle).

Is er geen enkele tutorial op youtube die je uitlegt hoe je een lead-synth maakt.. en dat je daarna gaat spelen met wat je heb geleerd.. en er variaties op verzint??

en mocht je daar geen zin in hebben.. waarom zoek je niet naar een zut preset-packs of sample-packs.. en ga daar mee aan de slag..

dom gezegt: Als je niet creatief bent.. of autodidactisch.. dan geef je maar geld uit aan je hobby.

Knoppen draaien lukt je toch niet? Inplaats van gewoon blijven proberen stel je hier 100 keer dezelfde vraag. Koop nexus en wat expansies en je bent klaar! Genoeg previews, makkelijke leads exc.. Echt iets voor jou (niet verkeerd bedoeld)

Post toch eens een voorbeeld met wat je zelf gemaakt heb, dan kunnen mensen je verder helpen.....maar nexus heb je dus al gekocht, daar moet je toch heel ver mee komen, zeker omdat je alles wil na maken....

Bericht door een moderator:
samengevoegd. Misschien is het een goed idee om niet elke keer een zelfde draad aan te maken en gewoon wat te gaan doen met alle tips? dank u

Ik denk dat het kwartje helaas niet valt. Wat jij wil is een compleet uitgewerkt voorbeeld (tot op de detail) - zonder daar zelf iets voor te doen.

Meerdere mensen hebben al uitgelegd hoe je bepaalde dingen maakt (weliswaar in andere draadjes, en ok... en zitten niet bruikbare tips tussen). Ook staat er mega veel op Youtube - gewoon zelf even zoeken. Helaas doe je weinig tot niets met tips en blijf je dezelfde vragen stellen. Jammer en voor mij de reden om niet te helpen.

Bericht door een moderator:
ok dan is de draad af met de 100e post:)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back