Vraag over Multikabels / Stageblock met 1/4" JACKS, maar dan voor in de studio 
In mijn ruimte ligt regelmatig een aantal lange jack-jack kabels over de vloer (
) bijv. omdat een paar synths maar een paar weken in de ruimte staan.
Op podia worden stageblocks gebruikt, en die zie ik op foto's van 'echte' studio's ook vaak liggen (of in de vloer zitten.) Een betaalbare versie van zoiets lijkt me erg handig in mijn ruimte.
Multikabels met zo'n block lijken altijd op XLR te zijn. Ik zou er een met 1/4" jacks willen, omdat ik vrijwel alleen jacks gebruik, en m'n Mackie ook alle instrument ingangen op jacks heeft.
Zijn die jack kabels met een jack block uberhaupt te koop?
Een (goedkoper?) alternatief zou zijn om met een snake multikabel (met aan beide kanten jacks) van 6 tot 8 meter een soort van verlengstuk naar de achterkant van de ruimte te leggen. Heeft dat nadelen?
Fotootje van XLR versie van stageblock

In mijn ruimte ligt regelmatig een aantal lange jack-jack kabels over de vloer (
) bijv. omdat een paar synths maar een paar weken in de ruimte staan. Op podia worden stageblocks gebruikt, en die zie ik op foto's van 'echte' studio's ook vaak liggen (of in de vloer zitten.) Een betaalbare versie van zoiets lijkt me erg handig in mijn ruimte.

Multikabels met zo'n block lijken altijd op XLR te zijn. Ik zou er een met 1/4" jacks willen, omdat ik vrijwel alleen jacks gebruik, en m'n Mackie ook alle instrument ingangen op jacks heeft.
Zijn die jack kabels met een jack block uberhaupt te koop?
Een (goedkoper?) alternatief zou zijn om met een snake multikabel (met aan beide kanten jacks) van 6 tot 8 meter een soort van verlengstuk naar de achterkant van de ruimte te leggen. Heeft dat nadelen?
Fotootje van XLR versie van stageblock