hoe dan!!!!

diabaldee

Nieuwkomer
hoi allen,
ik werk al een tijd met een mpc 2000 xl en een dps 12 i, beiden van akai.
Sinds kort werk ik samen met iemand die al zijn produkties maakt in Logic op een Mac.
Om makkelijker met elkaar samen te werken wil ik mijn setup zodanig aanpassen dat ik mijn composities zowel thuis als bij hem kan bewerken.
Ik weet vrij weinig van de comp software en wil dan ook niet meteen een berg geld gaan uit geven.
Mijn vraag; hoe en wat zou een goede investering zijn zonder dat mijn mpc overbodig word?!!8)

Nou, als hij allerhande softsynths e.d. gaat toepassen wordt 't wel wat lastiger, dan mag je net zo'n dikke Mac + dezelfde Logic gaan aanschaffen. Doe je nu gewoon met MIDI-files heen en weer sturen, dan denk ik dat je 't beste 2e hands een oudere versie van Logic (4.0?) op de kop kan tikken.

Re: hoe dan!!!!

Origineel geplaatst door diabaldee
hoi allen,
ik werk al een tijd met een mpc 2000 xl en een dps 12 i, beiden van akai.
Sinds kort werk ik samen met iemand die al zijn produkties maakt in Logic op een Mac.
Om makkelijker met elkaar samen te werken wil ik mijn setup zodanig aanpassen dat ik mijn composities zowel thuis als bij hem kan bewerken.
Ik weet vrij weinig van de comp software en wil dan ook niet meteen een berg geld gaan uit geven.
Mijn vraag; hoe en wat zou een goede investering zijn zonder dat mijn mpc overbodig word?!!8)

Ik ben bezig de overstap te maken naar een PC en ik doe binnenkort mijn appletje voor weinig weg.
Logic gebruik ik ook en die verkoop ik erbij. (Stabiel draaiend en voorge-installeerd)

Als je interesse hebt (geheel vrijblijvend uiteraard) PB je me maar.

Back