Ervaringen met modular in t vliegtuig

Ik zou hem niet uit handen geven aan de bagage kabouters, voor je het weet mis je onderdelen.

ik zou hem stiekum in de cockpit wegwerken..

de piloten zien het verschil toch niet met hun eigen control-panels!

precies. voorzichtig dus met de trein naar schiphol ook :-P

volgens mij zijn al die jochies/mannen met studio, modulair synth, keyboard, apparatuur
in hun hokkie thuis, gewoon piloten met vliegangst!

Binnenkort vlieg ik naar Schotland en wil dan mn modular case meenemen. Ik heb een 8u koffer. Die is redelijk goed te hanteren.

Heeft iemand ervaring met het meenemen van deze spullen? Gaat dat als handbagage mee? Of durft iemand dat als gewone koffer aan te bieden?

maximale afmetingen voor handbagage vind je op de site van de luchtvaartmaatschappij. bij klm (waar ik onder andere heb gekeken) zag ik dat je ook kan aanmelden als je bv een delicaat muziekinstrument wil meenemen - ik denk dat je vooraf wel op begrip kan rekenen als de koffer iets groter i dan toegestaan, maar aan de gate wordt het lastig.

zelf heb ik o.a. om deze reden gekozen voor de enclave 12u case, die precies binnen de geaccepteerde afmetingen van veel maatschappijen valt. bagageruim zou ik niet graag doen, tenzij het een kleine koffer is die tussen de kleding kan in een grote koffer.

Back