Roland Aira

Jawel, ik vervorm de kick met de Sherman en duw die terug de TR in, maar deze duckt op de sidechain waardoor alleen een gruizige tail overblijft en die zorgt voor het smerige pompgeluid in de voorbeelden. Dus de attack is de normale, droge kick en de rest is processed.

Get it, als je nu je distorted kick ook nog eens een flinke reverb zet voordat die de tr8 weer in gaat krijg je een fijne techno wobble

Zou je ongestraft een line signaal in de mic ingang van de VT-3 kunnen stoppen, of gaat dat altijd oversturen?

Ja, maar ik heb de ballen verstand van mic signalen - zijn die niet veel zwakker dan line?

Jawel, maar daarom heb je ook een input gain met zo'n groot bereik
Gewoon erin stoppen met gain dicht en langzaam opendraaien

Dus.....

Weetjes: (verbeter me waar ik het verkeerd heb)

- ieder instrument kan OF reverb OF delay hebben, niet beide (dan hoor je geen van beide)
- de roll knoppen kan je in iedere combi indrukken, tot 64ste rolls, experimenteer met combi's tijdens een roll voor een snare built uo
- de accent gaat voor ieder instrument op de step waarvoor je hem aanzet, niet echt bruikbaar
- geen reverb snd per instrument
- geen delay send per instrument
- je kan reverb gaten door in TR-Rec mode steps aan/uit te zetten

Net een ultra vette 909 beat gemaakt :D nog ff wat performance oefenen en dan zal ik hem ff opnemen

Ik denk dat DIT filmpje wel handig is.
Vanaf 2:25 gaat het over het toewijzen van instrumenten aan effecten.

- de roll knoppen kan je in iedere combi indrukken, tot 64ste rolls, experimenteer met combi's tijdens een roll voor een snare built uo

jammer dat je niet de roll op kan nemen als je in instrument recording werk...

Ik trek t echt niet dat ik nog n maand moet wachten
Ook nog op de Sub37 wachten... Aargh
Ik bestel die vt 3 maar gewoon ook ff:D

Das allemaal wel duidelijk, ging om fx level per instrument, dat kan dus niet, het is een global setting

paar spectrums sounds tr-8 grote foto is het orgineel

attachment.php

origineel van wat ? 909 ?

origineel van wat ? 909 ?

ja KICK sound.. van de mijne he niet die van jouw... oh er zit wel een tom sound bij die zie je op 25 hz dat is vervuiling. sorry daar voor.

Bedankt voor alle demo's tot nu toe. :okdan:

hihat zijn toch samples :D lijkt me sterk. maar als jij het zegt geloof ik je.

Back