Roland Aira

dacht dat jij dat was :D wat een nutteloos filmpje klinkt als veels te hard ingestuurd op mob telefoon o.i.d

Het is het en der wat overstuurd ja maar nutteloos zeker niet. Het toont gewoon aan dat de TB3 redelijk dicht bij de TB303 kan komen. Identiek is het zeker niet maar dat was zover ik heb gezien ook nooit de claim:

Roland website: The magic of the TB-303 with new sounds and modern, performance-ready features.
;)

Het is het en der wat overstuurd ja maar nutteloos zeker niet. Het toont gewoon aan dat de TB3 redelijk dicht bij de TB303 kan komen. Identiek is het zeker niet maar dat was zover ik heb gezien ook nooit de claim:

;)
eens

beetje beroerd in het laag maar goed; impro zoveel met het speelgoed
rt8 tb3 en rc505 looper.
http://soundcloud.com/vonhaulshoven/dondr-en-beems

Hele onverwachte sound en sfeer, mooi hoor. Je zou bijna gaan denken dat je alleen maar acid mag maken met de TR-8 en TB-3 combo.

Hij is volgens mij best populair overal bestelt of uitverkocht

Trouwens double tap,is alternatieve velocity per instrument/note, hoeveel of hoe weinig stel je in in de settings

Roland heeft in ieder geval een aardige verkoop Hit te makken zoals het nu lijkt. Ik ben zelf erg benieuwd naar de System 1. Dat blijf ik toch ook een mooi concept vinden.

Trouwens double tap,is alternatieve velocity per instrument/note, hoeveel of hoe weinig stel je in in de settings

Raphie, ik heb een lijst parameters gemaakt om een MIDI list te maken (wou ik gisteren al doen, maar familieverplichtingen :D ), als jij nou ook even verder blijft graven naar hidden / undocumented features maken we die manual samen wel :)

Ik ben ook erg benieuwd of we op de een of andere manier af kunnen vangen of pattern triggering/chaining via MIDI kan.

:okdan: krijg je dan ook een ander kleurtje?

ik vroeg me al af
waarom lezen jullie die manual niet gewoon?
daar staat dat gewoon in hoor.
je kan instellen hoe je die weak step instelt via settings(2 mogelijkheden)
gelukkig heb ik me ingelezen voor die shit hier binnenkomt, want van deze draad moet je het niet hebben :D
nou vooruit, sommige dingen wel dan

Er staat meer niet in de manual dan wel :) Ik heb Behringer peNdaaltjes waar uitgebreidere manuals bijzaten dan dit.

dat weet ik wel, maar die weak velo shizzl staat daar gewoon.
het is idd een draak van een manual hehe

ik vroeg me al af
waarom lezen jullie die manual niet gewoon?
daar staat dat gewoon in hoor.
je kan instellen hoe je die weak step instelt via settings(2 mogelijkheden)
gelukkig heb ik me ingelezen voor die shit hier binnenkomt, want van deze draad moet je het niet hebben :D
nou vooruit, sommige dingen wel dan

hehehe, je bedoelt dat vodje van 10 meter lang en breed met 7000 talen in 4 points lettergrootte?

maar je hebt gelijk, als het er inderdaad instaat dan heb ik er over heen gelezen :D

In de manual staat wel Hoe de velo waardes AAN te passen, maar niet hoe ze TOE te passen ;)
Of jij hebt een andere manual fjoesz?

nee ik had t over de pdf op de roland site

http://media.rolandus.com/manuals/TR-8_OM.pdf

rechts onderaan :D

maar het is wel de slechtste manual die ik ooit heb gezien ja :D damn

ok opnieuw gelezen, het staat er inderdaad (ook hoe je het toe moet passen, het is velocity: Strong - Weak - Off, dus een drieptraps functie), maar om nou te zeggen dat het duidelijk is :D
gelijk ook maar even gelezen dat je effect types per kit kan opslaan, dat wist ik ook niet, best een handig blokje die system settings :D

Back