Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je kunt ook aangeven dat je bepaalde instrumenten van effecten uit wil sluiten, maar dat staat nog niet in die PDF geloof ik, zit wel in dat 'hidden features' filmpje.

Eigenlijk moet ik dit niet opvatten als een point of pride maar volgens mij is het een jaar of 10 geleden toen ik voor de laatste keer een synth-handleiding voor mezelf heb opengeslagen. Ik verwacht gewoon dat het spul werkt zoals ik verwacht dat het moet werkenik vroeg me al af
waarom lezen jullie die manual niet gewoon?

Bij de aira is 95 procent zo te snappen, het zijn de details bij de aira die wat verborgen zitten, maar voor het gewone werkt is alles intuitief en heb je de handleiding niet nodig.Eigenlijk moet ik dit niet opvatten als een point of pride maar volgens mij is het een jaar of 10 geleden toen ik voor de laatste keer een synth-handleiding voor mezelf heb opengeslagen. Ik verwacht gewoon dat het spul werkt zoals ik verwacht dat het moet werken![]()
Iemand de VT-3 al onder handen genomen?
Ik heb de VT-3 als multieffect aan een AUX send gehangen, maar verder nog niet zo heel veel mee gedaan behalve foute zinnetjes in een mic roepen voor het robot effect![]()

zit er nou wel of geen camera in die tb-3? ik heb het nog niet kunnen vinden.
Ik snap hoe ik patterns kan kopieren, maar hoe copieer ik var A naar var B? Dat werkt niet op dezelfde manier als 1-16 ?
Tussen de 16 pads onderling wel maar van var 1 naar 2 nog niet, das dus alles handmatig nog een keer i kloppen als je een 32 steps pattern wilt maken
ja erg leuk ding
super polyp effecten met die scatter.....
Top..... heb hem eigenlijk blind bij de TR8 gekocht omdat ik wel potentie in dat ding zag..... gaat dus goed komen.