ja erg leuk ding
super polyp effecten met die scatter.....
Jajaja, kom maar halen die penningen
here we go !Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja erg leuk ding
super polyp effecten met die scatter.....
here we go !
Ik schaam me toch wel een beetje met drie van die zwart groene dozen op mijn desk tijdens launchweekend. Dacht dat ik op mijn 37ste toch iets nuchterder was dan dat
Aan de andere kant, je bent zo jong als je je voelt en enthousiasme is een mooi iets in deze boze, bittere wereld.
Ik schaam me toch wel een beetje met drie van die zwart groene dozen op mijn desk tijdens launchweekend. Dacht dat ik op mijn 37ste toch iets nuchterder was dan dat
Aan de andere kant, je bent zo jong als je je voelt en enthousiasme is een mooi iets in deze boze, bittere wereld.
Wel apart dat sommigen voor een bestelling bij Bax gaan (uitverkocht) terwijl ze gewoon op voorraad zijn bij anderen.
Wel apart dat sommigen voor een bestelling bij Bax gaan (uitverkocht) terwijl ze gewoon op voorraad zijn bij anderen.

Momenteel lijkt men op YouTube enkel bezig met het vergelijken van de Aira serie ten opzichte van de originelen. Volgende maand zullen er wel een hele hoop in het tweedehandscircuit terecht komen, want wat ik zoal lees en hoor is dit het weer nèt niet (TR-8 en TB-3). De patterns van maximaal 16 steps en het ontbreken van een soort song mode op de TR-8 vind ik trouwens een groot minpunt. De TR-8 lijkt daardoor enkel geschikt voor live doeleinden of als geluidenbakje i.c.m. een externe sequencer.
Wat ik met name een grote plus vind aan de TR8 is de stevige compacte bouw en de hufterproofheid. Je propt hem makkelijker in je rugzak voor een gig of jam sessie. De sidechain en scatter functie hebben me overigens wel positief verrast.