Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
goede vraag, vind robot stem ook wel leuk, maar niet 300€ leuk
Ik verwacht nu binnen aanzienlijke tijd een stroom aan 100 in een dozijn acid ontstaan op Beatport.
Kweenie waarom.
Beatport is sowieso een bodemloze put vol rotzooi en hier en daar een krengt in de pap, dus een paar ton aan acid meuk kan er ook nog wel bij.

ik heb de afgelopen dagen al 213612761286 kartonnen passée sound beats gemaakt en ben niet van plan daar snel mee te stoppen![]()
die zijn er ook nagenoeg niet meer
natuurlijk heb je Clone e.d. online, maar de spoeling wordt steeds dunner.
Kwestie van toch maar eens van m'n hobby m'n werk te maken. Vinyl zal nooit verdwijnen.Onzin, alles valt te krijgen. Media Markt verkoopt ook vinyl.Vinyl verdwijnt niet nee, maar hadden we vroeger de grote platen maatschappijen, nu zijn het underground uitgaven, vaak heel gelimiteerd in oplagen van 200 a 300 stuks.
Vroeger lag een 12" een half jaar in de winkels, nu is dat 1 a 2 weken, dit komt mede door de lage oplage.
Dus komt een 12" uit, en wil je hem hebben, snel kopen, de week daarna is ie "out of stock"
In Nederland heb je alleen nog Clone en Rush Hour, welke ook on-line zitten. en nog een aantal andere alleen on-line zaakjes.
Duitsland heeft een hele grote op dance gebied decks.de en Engeland heeft de firma Juno die een ruim assortiment dance heeft.
denk het wel dat die een lange levensduur heeft, die aira serie is een schot in de roos door roland. En het is niet alleen hier, maar eigenlijk op alle forums lees je maar weinig negatieve verhalen over de aira serie. Ook niet zo raar, want het is instant fun, aanzetten en je zit direct vol in een performance die handson is, en dat voor een spot prijs gezien wat je er voor krijgt aan functionaliteit.Moet zeggen dat ik over de 34 pagina's hier toch al bij al veel positieve geluiden hoor over de TR8.
Hoop dat ik over 10jr nog kan zeggen dat mijn TR8 leuk is.