Roland Aira

Moet je wel retegoed kunnen timen om je TR-8 precies in de pas met de andere weer te starten (nakiezen van nieuw pattern). Ik kan je garanderen dat live het zweet je uitbreekt.
Niet echt een workaround als je alles hard-sync wil hebben lopen.

https://www.youtube.com/watch?v=HMrVkT9H-l0

Sync Box, nog niet aangekondigd, maar me dunkt dat dat het allemaal oplost.

Nee, wel "ouds": Drumstation van Novation :D

Ik heb al een Airbase....wil wel een lekkere digitale die ik live mee kan sleuren ipv mijn 909...heb nu een Cirklon, dus de sequencer is mij wat te beperkt op de TR8....

Rack lijkt mij een relaxte optie dus..

Ja! Voor de sounds hoef je het i.i.d. Niet te doen :D

Voor de outputs en gemak in je DAW hoef je het ook niet te doen...wat blijft er dan over......

DJ speelgoed, juistem,,,, zoals al gezegd 10000 paginas terug lol

ik heb m nu anders gewoon stereo uit in fabfilter saturn zitten. en mic redelijk dichtbij de boxen door vt3
wat noise sidechainen..
knalt als een malle
dit is gewoon geen ding waar je een pattern op progt en af en toe wat uit en aan zet en dat je dan over de sound gaat zitten zaniken
de sound zit m in hoe je m bespeelt
veel knoppen draaien en met je poten aan de faders zorgt dat ie echt tot leven komt met een bak puns er in ook nog
beetje processen en knallen met die hap
als er nog een paar kits bij komen is t helemaal een no brainer

Was ook blij dat Roland een keer met iets leuks is gekomen. De laatste jaren kwam er weinig fun meer uit Roland land. De laatste was de JP 8000/8080.

V-synth.

(en V-piano en Jupiter en Integra en nog wel heel wat voor het juiste publiek)

tuurlijk alles kan gespiced worden, dat is de discussie niet, maar droog is die wel aardig, maar ook niet meer dan dat.

Met processing en distortion en FX etc. komt 'ie juist pas echt tot leven.

Nog een zojuist opgenomen livesetje :)

Attachments

• bonkt.mp3
    6,4 MB · Bekeken: 50
moelijk om die scatter niet uit de bocht te laten vliegen he? je hebt hem al redelijk onder de knie

V-synth.

Die JP80 en Integra7 zijn erg mooie en goed klinkende synths. Er zit echt een goede sound in die bakken.

V-synth.

+1

Dat gez&^#$ iedere keer ook op Roland.. Ligt gewoon aan je eigen als je er niks mee kan. :engel:

Back