Roland Aira

Hmm, als Bax ze nou vandaag op de bus doet dan krijg ik ze morgen en is iedereen blij toch? Zou wel mooi uitkomen.

Misschien is er een afspraal om ze pas vanaf morgen uit te leveren en houdt Bax zich daar misschien meer aan dan andere resellers?

laten we dit maar hopen, en dat ze hem dan wel morge gelijk op de post doen. Zodat ik hem zaterdag in huis heb en dus gelijk een nacht doorhaal met me nieuwe vriend!

here we go :)

Wel lelijk dat BAX-shop zegt dat het 10 weken duurt op hun site

Waarschijnlijk omdat ze alles wat ze binnen krijgen (of hebben gekregen) al verkocht hebben. :)

Heb jij niks van de Aira serie gekocht Quif??? ;)

Heb jij niks van de Aira serie gekocht Quif??? ;)

zeker wel, een tr8 en 2 tb3s (zeg maar een rebirth setje :D)., maar mocht vandaag maar 1tr8 en 1 tb3 meenemen , die tweede krijg ik bij de volgende levering, maar dat is prima

zeker wel, een tr8 en 2 tb3s., maar mocht vandaag maar 1tr8 en 1 tb3 meenemen , die tweede krijg ik bij de volgende levering, maar dat is prima

Ik zit nog in twijfel modus over de TR-8.....hehe. Nothing new there.... :P

Waarschijnlijk omdat ze alles wat ze binnen krijgen (of hebben gekregen) al verkocht hebben. :)

Klopt, dat zeiden ze net aan de phone ook. Thomann heeft hetzelfde probleem (staat nu levering op eind april geloof ik).

kan iemand met de TB3 eens de 8 verschillende scatter modi uitleggen (wat ze specifiek doen)
of een clean audio demootje ervan
in die manual van 1 pagina zeggen ze het niet

Klopt, dat zeiden ze net aan de phone ook. Thomann heeft hetzelfde probleem (staat nu levering op eind april geloof ik).

Een maatje van me heeft bij Bax de TR-8 besteld en kreeg vandaag te horen dat de levering vertraagd is tot begin juni!

wow die units zijn naar i4 gedaan dan denk ik :D
geen backorder. vandaag bestellen morgen binnen, weet niet of ze nu nog stock hebben?

Dat effect-per-instrument had ik nog niet eerder gezien dus dat is in elk geval iets

en verzonden

Artikel Sku Aantal Roland TR-8 Rhythm Performer Aira Drumcomputer aira-tr8 1

Verzonden door Tracking-nummer PostNL
Wanneer u vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op. info@i4-muzique.nl of telefonisch 040-2982368.
Met vriendelijke groet,
i4 Muzique

Kan iemand me op weg helpen met config van TR-8/TB-3 midi/audio in Ableton?

Back