Roland Aira

dit is een beetje als de Pioneer CDJ /DJM 350 serie in wit qua hipster gehalte :D

er zijn best wat video's waarbij lui de scatter funktie wel kunnen gebruiken
ik heb ook video's gezien waaruit blijkt dat deze drumbak WEL punch heeft en niet als een natte krant klinkt :D
mooi om te zien dat de anders zo ongelooflijk redelijke mensen met veel smaak hun onzekerheid kunnen projecteren op deze goedkope funbakkies die nog niet in omloop zijn.
:okdan:
ik wacht t effkes af
als de tr8 qua sound niet mee kan in de studio dan gaat ie snel weer de deur uit, maar anders verwacht ik er veel lol mee te beleven. ook met jammen met anderen lijkt t me een topdingetje.
Als er nog wat kits bij komen is t helemaal mooi, dan heb je meer vrijheid en hoeft t niet zo 'ik kies voor een tr kit' te klinken hehe

Relax :D we fjoeszelen maar een beetje, zal best een leuk bakkie zijn, we wachten af
anders hebben straks ook een "waarom staan er toch zo veel AIRA TR-8's te koop topic" :D

Mee eens, maar ik wil het iets aanpassen:

"Ik denk dat in ieder geval heel veel hipsters heel veel plezier aan de Aira serie gaan beleven en dat hij goed gebruikt gaat worden in hipster Live sets, maar ook gewoon op de kids zolderkamer.

Hipsters? Nee joh. Een echte hipster koopt zo'n vergeelde trommeldoos. De Aira wordt voor hipsters pas interessant als ze door de rest van de wereld zijn afgeschreven.

Roland Aira

Aha week 12 zou volgende week al moeten zijn.... Ben benieuwd of Bax dan ook echt zal leveren.

Attachments

• 20140318-Roland-Aira.JPG
    20140318-Roland-Aira.JPG
    21,5 KB · Bekeken: 65
Ik las dat winkels morgen gaan uitleveren.....deze week moet dus prima mogelijk zijn. :)

ik zie dat mijn agenda voor het komende weekend helemaal leeg is :D

Ik heb het Sinterklaasgevoel!

Iedereen is aan het spelen nu zeker :D

Ik heb een maatje die um binnen heeft. We gaan volgende week de 808, tR8 en MPC met samples samen testen op het PA van Doornroosje.

Kijken wat wat doet enzo :)

Iedereen is aan het spelen nu zeker :D

Ik heb een maatje die um binnen heeft. We gaan volgende week de 808, tR8 en MPC met samples samen testen op het PA van Doornroosje.

Kijken wat wat doet enzo :)

:okdan: Wel een beetje objectief blijven natuurlijk :D

Ik zie zo juist in de mail dat de mijn ook week 12 verwacht word! , gister een acidlab miami binnen kregen & als ik deze nou ook nog voor het weekend binnen krijg word het een goed weekend!

De winkels hebben ze al binnen... Ze mogen ze alleen nog niet uitleveren van Roland... Ik heb nog niks besteld maar mijn lokale muziekwinkel heb ik gister gebeld of ze ze al hadden staan om te proberen. Toen kwam dit antwoord. En laat ik nu vandaag vrij hebben en ze even mogen proberen daar.

De spanning stijgt!

@vcovca, op een PA met 110 dB klinkt zelfs mn MC-303 nog lekker. Is dat wel de beste "test"?

De spanning stijgt!

@vcovca, op een PA met 110 dB klinkt zelfs mn MC-303 nog lekker. Is dat wel de beste "test"?

Grote boxen kunnen ook heel zacht heh..

Maar mij kennende zal dat wel niet gebeuren :D

Oke, na het uitgebreid spelen in de winkel, vind ik de tr-8 erg interessant. Ik heb op dit moment nog geen echte drumdoos dus dit vind ik wel wat. Ik ben geen analoogpurist en ik vind hem gewoon lekker klinken en erg handson. Echt een apparaat voor live! En een mooi prijskaartje.

In de studio moet ik het nog maar even zien. Ik zou hem willen gebruiken met de push en heb daar een leuk filmpje over gezien, kan je dan ook alleen de midifunctie gebruiken via usb of krijg je de audiofunctie er dan gratis bij (wat ik dus niet wil, want dat gaat via mijn huidige interface) Of kan je dat gewoon los van elkaar gebruiken. De manual is trouwens wel errug summier daarin. Heeft iemand zich daarin verdiept of moet ik gewoon maar even wachten tot ze geleverd worden...

Ik ben er vrij zeker van dat dat los van elkaar kan, op de Messe hingen de apparaten aan USB Midi voor timing/sync maar ging de audio gewoon via de analoge outs naar een mixer.

Niemand nog eentje binnen behalve de demomodellen in de winkels? Had eigenlijk wel verwacht dat Bax ze gisteren of vandaag op de post zou doen.

Back