quifster
Gepokt en gemazeld
Ik heb regelmatig gehad dat de loop van de KP3 uit sync raakt na verloop van tijd.. Het is al wat jaren geleden dus ik weet niet meer of dat op te lossen is.. Het was in ieder geval zwaar irritant. Wie weet loop je er ook spoedig tegenaan..
ok, goed om te weten, dat zou kunnen, daarvoor heb ik hem nog niet lang genoeg getest, gisteren deed die dat in ieder geval niet. Wel was het lastig dat die sample functie direct gaat recorden zodra je hem activeert en niet netjes de midi clock afwacht. Dat hoor je overigens niet omdat die loop op basis van beats gaat, maar als je hem handmatig wilt activeren dan is je realtime loop niet perfect in sync, maar goed, dat zal wel op te lossen zijn door samples die je handmatig wilt activeren even vooraf te bewerken op de computer met de editor. Voor realtime sampling is het meer handig om je overgangen naadloos te krijgen (bijvoorbeeld als je de drumkit van je tr-8 van 909 naar 808 zet voor het volgende nummer.

, dan weet ik al voldoende, dan weet je dus niet wat dat ding kan. Heel eerlijk, ik had er nooit naar gekeken omdat ik alleen maar effecten en sampling via de computer deed, maar dit is gewoon een heel erg doordacht apparaat voor live. Zelfs die auto BPM detectie die je delays en loops auto synced aan het input signaal werkt verbazingwekkend goed.