Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

goed, misschien is het nu weer eens tijd om na die meer dan 200 posts van ongeveer 5 man hoe erg het leven met een aira allemaal wel niet is om weer eens de mensen aan het woord te laten die wel blij zijn met hun aira serie. Dus kom maar op met de demos, tips of enthousiaste verhalen.
Ik zal zelf wel beginnenHier een live jam van mij in de ambient stijl die ik gisteravond even opgenomen heb:
Roland Aira TR-8 TB-3 Ableton Push Ambient Live Jam - YouTube

Hey guys, is het misschien niet handig om een TR-8 tips en tricks draadje te openen waarin in 1 oogopslag de tips staan aangezien de handleiding eh "gebrek aan" natuurlijk niet echt juh van Hetty Heyting is.
* en natuurlijk verschoond blijven van discussies![]()

Goed idee
Ik wil wel zo'n draadje starten, is er een mogelijkheid dat we een thread kunnen starten waar de 'edit' mogelijkheid niet na X minuten wordt geblokkeerd zodat er info aan de eerste post toegevoegd kan worden?

Denk dat alle tips ook al wel hier door mij gegeven zijn
Denk dat alle tips ook al wel hier door mij gegeven zijn

eerlijk gezegd denk ik dat dat niet zoveel zin heeft, dit is al de tweede aira thread die min of meer op dezelfde discussie manier verziekt is en waar de echte liefhebbers nog nauwelijks in posten. Een derde aira thread zal waarschijnlijk dezelfde kant opgaan op dit forum, dus ik zou het zo laten en dood laten bloeden.
Overigens is er een enorme hoeveelheid aira tips en tricks te vinden op de buitenlandse forums, dus de info is nu ook al wel beschikbaar als je er naar op zoek bent.