Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aangezien ik mijn posts niet meer kan aanpassen:
Twee samples en de rest is gewoon een standaard voice met wat extra opties in de envelope. Terwijl een MS-20 bijvoorbeeld al weer een low en een highpass filter heeft en voor percussiedoeleinden wellicht ook een interessantere klank. Dan ook nog de keus tussen witte en roze ruis.
Maar naar mijn idee heeft een clap een hele specifieke synthese nodig, hihats ook. Daarom kun beter met een gelimiteerdere maar wel specifiekere synthese werken zoals bijvoorbeeld de Vermona dat heeft.

Bashen is een groot woord. Maar voor dat geld en het feit dat het toch echt primair in de markt is gezet als een drumbak verwacht ik fantastische resultaten en ook ik mis die een beetje.
De enige goeie demo die ik ooit heb gehoord was van SB-SIX van het forum hier......

Mijn nummer 1 reden van verkoop was dat de support van DSI echt helemaal K..T is.
Kunnen we niet gewoon vast stellen dat de Tempest zijn eigen geluid heeft?
De personen die uit elk product hetzelfde smerige, ranzige en klats geluiden willen halen moeten gewoon bij hetzelfde product blijven i.p.v. andere producten af te kraken omdat daar naar hun smaak hun geluidje niet inzit.
Idd, Tempest bashen lijkt wel hip![]()

In welke zin? Mijn ervaringen met hun klantenservice is in elk geval altijd heel erg goed geweest. Of bedoel je qua software/driver updates enzo.
de titel insinueert 2 zaken:
- dat er relatief veel units in de verkoop zijn
- dat er "iets" met de tempest mis moet zijn
Dit zet al de toon alsof de markt wordt overspoelt met 2e hands tempests door spijtoptanten, dit is gewoon niet juist.
beiden zijn imho niet het geval. Als dat voor anderen wel zo is, dan ligt dat niet noodzakelijkerwijs aan de tempest, het gaat om de match met de gebruiker.
kijk onderaan de streep is dat voor ieder persoonlijk, maar je kan hem niet grosso modo maar ff wegparkeren als kutbak. helemaal niet door mensen die hem nog nooit persoonlijk onder handen hebben gehad
ok, da's prima toch? Fjoesz vindt hetzelfdeJe zet momenteel zelf de toon.
De titel is een doodnormale vraag, niets vreemds aan.
Het is een waarneming van TS, daar kan jij verder geen conclusies aan verbinden.
Je kan er een mening over hebben, maar dat hebben meer mensen.
Ik heb er meerdere malen mij gespeelt en het klinkt gewoon niet als een lekkere drumcomputer.
Heeft niets te maken met welke drum geluiden ik mooi vind, maar met de punch van de geluiden. Er zijn drumcomputers die, net als een drumstel, punch hebben en de Tempest heeft dat voor mij niet.