ADAT mixdown

liquidthrust

Onverbloemd
Hoe kan ik het beste mijn mixdown opnemen als ik een ADAT gebruik? Kan ik gewoon mixen naar de hard drive van de ADAT zelf? Of externe hard drive? Tape wil ik niet gebruiken. Ik heb geen flauw idee! Ik heb er nog geen, maar ik probeer een beetje vooruit te denken.

Je bedoelt een alesis Adat? Warom zou je die nog willen gebruiken?

Nope ik dacht aan een Otari Radar, die bakken zijn 24 bit! Net als moderne converters. Volgens mij is dat zelfs geen ADAT eigenlijk. Pril ideetje. Ik gebruik toch geen computer dus..

Waarom zou je dat willen? Ik bedoel retro is leuk en zo, maar ik zie je vragen om atari's en je peinst ook over adat, terwijl je spul wat echt verschil maakt, zoals je 909 en je mixert verkoopt?!?
Wat is nu eigenlijk je groter plan?

Waarom zou je dat willen? Ik bedoel retro is leuk en zo, maar ik zie je vragen om atari's en je peinst ook over adat, terwijl je spul wat echt verschil maakt, zoals je 909 en je mixert verkoopt?!?
Wat is nu eigenlijk je groter plan?

Ik heb geen plan! Ik experimenteer gewoon met oud spul. Ik heb een zwak voor de jaren 90 sound. Mixer heb ik nog, dat was een impuls omdat ik dacht aan class A, maar ik mag niet klagen om zo'n goeie IC mixer eigenlijk. :D

Laatst gewijzigd:
Back