Nieuwe acidcore track

The Untitled

Ouwe rot
He daar!

Vant weekend eindelijk weer eens de tijd en motivatie kunnen vinden om muziek te maken. Door de weeks op het werk vaak wel ideeen/inspiratie maar daarna eigenlijk geen motivatie meer om het uit te werken, wellicht herkenbaar?

Anyway nu wel weer gelukt, heb een acidcore (/ wellicht frenchcore?) track gemaakt. Weet zelf eigenlijk niet eens zo goed waar ik het onder moet plaatsen.

https://soundcloud.com/theuntitled/le-tourneau

Grtz!

He daar!

Vant weekend eindelijk weer eens de tijd en motivatie kunnen vinden om muziek te maken. Door de weeks op het werk vaak wel ideeen/inspiratie maar daarna eigenlijk geen motivatie meer om het uit te werken, wellicht herkenbaar?

Anyway nu wel weer gelukt, heb een acidcore (/ wellicht frenchcore?) track gemaakt. Weet zelf eigenlijk niet eens zo goed waar ik het onder moet plaatsen.

https://soundcloud.com/theuntitled/le-tourneau

Grtz!
best hard en snel :)
Maar wat definieert nu het genre?
Ik hoor een harde techno, bijna gabber kick, hoog tempo, een drum&bass drumloop en een 303.
Dan natuurlijk een hoop distortion en andere fx, maar wat maakt het nu core?

best hard en snel :)
Maar wat definieert nu het genre?
Ik hoor een harde techno, bijna gabber kick, hoog tempo, een drum&bass drumloop en een 303.
Dan natuurlijk een hoop distortion en andere fx, maar wat maakt het nu core?

Voor mij is het core door de snelheid en de kick. Als ik gewone ''acid'' luister heeft dat eigenlijk niks meer met dit te maken op de 303 na. Daarnaast heeft die ook eigenlijk weinig meer met gewone hardcore te maken, als je hoort wat dat vandaag de dag is.
Het is niet zo zeer dat ik een 'nieuw' hokje wil creeren, maar het beestje een naam geven is wel handig.

Ik zie bij mn muziek ook wel eens 'tribe' staan, geen idee wat dat verder inhoud. Gaat wellicht wat de tekno kant op ofzo?

Acid core is acidcore......het liefst zonder vakje....gewoon uit de diepte van je lichaam.

Fransen zijn erg goed in vakjes voor elk nieuw ideetje....in de basis is alles elektronisch.
Ik vind hem wel leuk/.

Ik vind hem ook wel lekker, vind alleen het drumloopje een beetje te Mental Theo happyHC ;)

Back