niet nodig, wel willen hebben

Origineel geplaatst door Orabidoo
Grappig dat je dat zegt. Ik zag laatst op ebay een Minimoog te koop, die nog geheel nieuw in de doos zat. Die vent die hem verkocht vertelde dat z'n vader dat ding 15 of 20 geleden had gekocht, een paar keer op had gespeelt, en daarna op zolder gelegd. Daar heeft ie dus 15 á 20 jaar gelegen!!! :o:

ik heb het plaatje nog gesaved:

Belachelijk gewoon...
Ik zou jeukende handen hebben.
Soort sm voor vintage junkies

Origineel geplaatst door Orabidoo
Grappig dat je dat zegt. Ik zag laatst op ebay een Minimoog te koop, die nog geheel nieuw in de doos zat. Die vent die hem verkocht vertelde dat z'n vader dat ding 15 of 20 geleden had gekocht, een paar keer op had gespeelt, en daarna op zolder gelegd. Daar heeft ie dus 15 á 20 jaar gelegen!!! :o:

ik heb het plaatje nog gesaved:

Deze heb ik dus echt als wallpaper gesaved :halleluja (Ik dacht dat ik dit aanbiddings icoontje nooit zou gebruiken) maar ik ga voor de bijl. Thankxx en tevens Klote want hij is denk ik al verkocht voor vele-euros. Het is ook nog die kleur die ik mooi vind. Jongens ff (nog eens) genieten van dit plaatje..............................

Attachments

• doos2minimoog.jpg
    doos2minimoog.jpg
    33,9 KB · Bekeken: 152
Graag gedaan. Komt dit plaatje nog van te pas. :)

Er werd idd al gelijk flink geboden op de Moog, ik geloof dat ie voor 3000 á 4000 dollar is verkocht. :erm:

ja, iedereen wil wel zo'n gloednieuw moogje :D

Roland JD990, ik heb de JD-08, maar ik wil eigenlijk de real deal :D
Roland MKS50, Ik wil die hoover sound!
Roland JP08, gewoon qua naam en dat de originele Jupiter 8 heel duur is voor mij.

Lekker oud draadje dit zeg....veel oude bekenden die (volgens mij) niet meer zo actief zijn op SF.

De meeste dingen die hier staan heb ik eigenlijk helemaal niet nodig en die situatie gaat denk ik op voor veel mensen hier. Maar ik ben er nog steeds wel blij mee en heb dus geen spijt van mijn verzamelwoede.

Natuurlijk zijn er nog steeds wel dingen die ik te gek zou vinden, bijvoorbeeld een mooie modular van Serge of Buchla. Een Korg 770 heb ik altijd mooi gevonden qua looks, evenals een VCS 3 :W. Maar eigenlijk ben ik wel happy zo :)

Een kleinere penis lijkt me wel wat :D

De meest belachelijke bij mij is… een MC-303 😬😬😬

Volkomen overbodig in m’n setup en het schijnt een enorm crappy rotding te zijn.

En toch, en toch… toen ‘ie uitkwam was ik een jaar of 14 en ik was er zó verliefd op, dat ik nog steeds een sprankje begeerte voel als ik ‘m voorbij zie komen.

Dat is waarschijnlijk meteen over zodra ik ‘m daadwerkelijk zou bezitten, dus ik hou ‘t vooralsnog maar bij liefde op afstand 😄

Ga maar voor de 505 dan. De 303 is onbereikbaar als je wil tweaken. De 505 heeft tenminste al faders

Groove Synthesis Third Wave
Waldorf Quantum
Yamaha Montage M8x
dat soort prijzig flagship spul
en verder alle andere hardware synths uit het heden en verleden die me wel interessant lijken
heb 't allemaal niet nodig maar zou ik 't willen hebben? sure, mits (veel) meer tijd, geld, ruimte ervoor, etc. etc.

Laatst gewijzigd:
Ga maar voor de 505 dan. De 303 is onbereikbaar als je wil tweaken. De 505 heeft tenminste al faders
Daar was ik als 14-jarige niet verliefd op, dus die doet me eigenlijk helemaal niets

Scarlett Johansson, Aubrey Plaza, Maggie Gyllenhaal, Keri Russell... :D

een MC-303 en toch… toen ‘ie uitkwam was ik een jaar of 14 en ik was er zó verliefd op, dat ik nog steeds een sprankje begeerte voel als ik ‘m voorbij zie komen.
@Nightstorm
Ik heb er nog 1 op zolder staan :-) Compleet met originele adapter en handleiding. Werkt prima. Ik hoef er niet de hoofdprijs voor. Stuur maar een pm als je interesse hebt :-)

Ruimte en tijd. Toch maar eens aan Einstein vragen hoe hij dat deed.

Oh spullen?! Een Fenix III, voor naast m’n FII, niet echt nodig. Ibanez SRH500F, dan kan die oude merkloze Jap ook eens weg.

Een TR-505 heeft geen faders :-)

Meteen wel de meest overbodige toevoeging die nog altijd kriebelt. Was ooit mn eerste drumbak. Ook het eerste dat ik ooit weer heb weggedaan.
Maar elke keer als ik er 1 zie, slaat de nostalgie toe. Tot ik m hoor...

Mijn droomsynth is nog altijd de Matrix 12. Ik heb hem zeker niet nodig. En het is geen synth om mee te slepen van gig naar gig. Verder ligt hij voorlopig ook ver buiten mijn financiële mogelijkheden. Maar ik blijf dromen en speel af en toe wat met de Arturia versie

En toch, en toch… toen ‘ie uitkwam was ik een jaar of 14 en ik was er zó verliefd op, dat ik nog steeds een sprankje begeerte voel als ik ‘m voorbij zie komen.

Dat heb ik met een DX-100.
De enige echte synth die voor mij enigszins betaalbaar was indertijd.
Daar spaarde ik voor en toen ik na heel veel big macs en hamburgers bakken het geld bijeen had was hij uit de handel.

Ik heb nu dus datzelfde gevoel als ik er weleens eentje zie, maar heb me kunnen beheersen.

Back