Droomstudio Minilogue

Ja steriel....powered by Dettol™

Zijn natuurlijk typische Ableton posterboys, hipsters met een IKEA inrichting en berlin georienteerde plingel plangel minimal. Misschien doen ze nog wel veel meer, maar dit spreekt de gemiddelde Ableton klant natuurlijk het méést aan....
Mooie spullen, mooie locatie, hou niet van hippe baardjes :D

Zijn natuurlijk typische Ableton posterboys, hipsters met een IKEA inrichting en berlin georienteerde plingel plangel minimal. Misschien doen ze nog wel veel meer, maar dit spreekt de gemiddelde Ableton klant natuurlijk het méést aan....
Mooie spullen, mooie locatie, hou niet van hippe baardjes :D

hahaha

Men wil ook het visuele aspect natuurlijk, dus op dat vlak doen ze het goed. Ze verkopen je de hele resem.

Gekke boshut Zweden.

Op zich vind ik het hele natuur idee leuk, maar het gaat nergens naar toe. Als het hele spel wat meer funky was, dan was ik wel verkocht hmm.

Au naturel en luchtig op zn' Chateau Flight misschien:

Ik heb deze heren live op een podium gehad. Een van hun rider eisen is goed monitor geluid, dat kan nogal eens lastig zijn als er een PA op 105dBA staat te dampen, en jij in alle sub rommel je livesetje moet geven. Ondanks dat ze veel met Ableton doen, spelen ze live met een SH101, niet met CV en GATE, maar spelen dus, en live met een Nord Electro geloof ik. In hun setup zit ook nog een Monotron en vaak wat er nog bij komt. Ze spelen alleen eigen werk, dus het is geen verkapte DJ set. Dat houden ze dus ook gewoon 2 uur lang vol, zonder saai te worden. Dit is absoluut geen minimal, maar een steengoeie liveset. Dat gaat van de wat minimalere kant van techno, naar house, naar acid en weer terug naar techno. Erg gaaf. En het geluid wat die jongens live produceren staat echt als een huis, zoniet als een bunker.

Dus, men mag zijn mening hier goed verkondigen, maar baseer het niet alleen op dat gave filmpje :)

Ik woon in de polder bij Nijmegen. Geen Zweedse boomhut, maar het komt in de buurt. Ooit komt er een dakkapel :D

Ik heb via Geenstijl het hele filmpje gezien van het nummer wat je steeds hoort en stukjes van ziet en het is gewoon wel echt muziek maken wat die jongens doen. Inhoudelijk is het gewoon degelijke witte mannen techno, wat vaak ontbreekt is de funk. Denk dat ik ze zeker wel zou gaan checken als ik de kans had.

hahaha

Men wil ook het visuele aspect natuurlijk, dus op dat vlak doen ze het goed. Ze verkopen je de hele resem.

Gekke boshut Zweden.

Op zich vind ik het hele natuur idee leuk, maar het gaat nergens naar toe. Als het hele spel wat meer funky was, dan was ik wel verkocht hmm.

Au naturel en luchtig op zn' Chateau Flight misschien:

Château Flight - Baltringue - YouTube

Je moet de boel in de eerste plaats ook verkopen aan jezelf. Een soort zelfhypnose. Zo´n Robert Hood die loopt te vertellen dat God hem leidt, je kunt wel zeggen dat daar geen reet van klopt maar hij gelooft het wel en het helpt daardoor toch.

Laatst gewijzigd:
hou niet van hippe baardjes :D
k'snap die look ook niet echt, net of ze 1 week uit kwantanamoow beej zijn ontslagen hehe...
kaal scheren van het hoofd zal de kapper wel uitsparen ofzo en dan de baard laten staan ter compensatie :D

oh ja, mooie (klinische) studio... nog steeds enzo ook nutuulk :okdan:

k'snap die look ook niet echt, net of ze 1 week uit kwantanamoow beej zijn ontslagen hehe...:

Nee man, zijn Zweedse techno samurais

"We have found a new style combining Japanese water lily sounds with home made analog Swedish river mill techno" :mexico:

alles wat buiten de studio is droom,verder zijn er veel mooiere studios toch wel bij de leden hier te vinden in de studioanexcrib draad hoor..

Nou zo een mooie rode Behringer controller is niet te versmaden natuurlijk ;)

Ik dacht echt eerst dat het een ironische/sarcastische humoristische sketch was met toch echt wel die dingen over flow en empty feelings, interflow en hoe het gemonteerd is en ook nog eens in zo IKEA blokhut want in het echt zitten techno artiesten zwaar aan de smack of het een of ander, en doen misschien wel een beetje aan bodybuilding ofzo maar ze wonen echt niet in een bos

Beetje ala 30 minuten van Arjan Ederveen vroeger haha

Wel mooie 101 geluidjes krijg je met die interflow

Ik ga ook even Interflowen

want in het echt zitten techno artiesten zwaar aan de smack of het een of ander, en doen misschien wel een beetje aan bodybuilding ofzo maar ze wonen echt niet in een bos

Dit zijn ook geen techno artiesten toch? Inderdaad, Regis is techno, en is wel redelijk aan de dope ja :D

maarre, ik zie helemaal geen studio....
slechts 2 jongens met een klein stapeltje spullen.....
en ze maken kutmuziek.

de omgeving is wel mooi, bij mooi weer dan.
ziet er heel anders uit als er een tornado is....:D

:koffie:

Heheheh :D

de omgeving is wel mooi, bij mooi weer dan.
ziet er heel anders uit als er een tornado is....:D

:koffie:

Ik zie die samurai broeken al weg wapperen van hun billen. :peukie:

Back