Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

loop gebruikers hebben:
a - gebrek aan skills
b - gebrek aan creativiteit
c - gebrek aan eigenwaarde
d- de indruk er mee weg te komen te kunnen teren op andermans expertise
e - all of the above
als je iets mooi vind, laat het je inspireren en maak iets soortgelijks zelf, ipv lui drag en drop, het klinkt lame want de rest van de track is in 99% v/d gevallen gewoon kudt. omdat loopjes slepers niet kunnen produceren. dus doordat die "vette" beat niet matched met de rest van je "track" klinkt het vreemd en val je i.d.d. als loopjes gebruiker gewoon door de mand.
maar nogmaals, is het je hobby en heb je er plezier aan vind ik het allemaal prima. het is niet verboden of zo....

heppie na 22 gestartte topics deesch maand nog steeds geen succes?Wil iemand naar mijn topic komen?![]()

Weer een enorm dieptepuntje. Wanneer heb jij voor het laatst iets origineels laten horen. Jij loopt tegenwoordig misschien niet meer , jij kopieert gewoon een genre in z'n geheel. A t/m E slaat dus ook op je zelf. Wel eens van slap bass gehoord,? Hammer-on gitaar? Circular breathing? Uitvinders van die speltechnieken hoor je ook niet miepen. Loops zijn een speltechniek. Slap bass kan stomvervelend zijn, loops ook, genres kopieren helemaal.loop gebruikers hebben:
a - gebrek aan skills
e - all of the above
als je iets mooi vind, laat het je inspireren en maak iets soortgelijks zelf, ipv lui drag en drop, het klinkt lame want de rest van de track is in 99% v/d gevallen gewoon kudt. omdat loopjes slepers niet kunnen produceren. dus doordat die "vette" beat niet matched met de rest van je "track" klinkt het vreemd en val je i.d.d. als loopjes gebruiker gewoon door de mand.
maar nogmaals, is het je hobby en heb je er plezier aan vind ik het allemaal prima. het is niet verboden of zo....

Weer een enorm dieptepuntje. Wanneer heb jij voor het laatst iets origineels laten horen. Jij loopt tegenwoordig misschien niet meer , jij kopieert gewoon een genre in z'n geheel. A t/m E slaat dus ook op je zelf. Wel eens van slap bass gehoord,? Hammer-on gitaar? Circular breathing? Uitvinders van die speltechnieken hoor je ook niet miepen. Loops zijn een speltechniek. Slap bass kan stomvervelend zijn, loops ook, genres kopieren helemaal.

Dat mag toch, iedereen mag een mening hebben, de mijne is ook geen waarheid. We moeten alleen eens ophouden zo aardig te doen hier tegen elkaar, omdat we anders eens op wat tere "me too" zieltjes zouden kunnen trappen."politiek correcte kazige mening". He, het ging net zo goed met je. Ik snap wel wat je bedoelt, je smijt jouw mening alleen nogal arrogant in eenieders gezicht. Wees blij dat het dan tot wat rellen beperkt blijft.
Overigens vind ik muziek gemaakt met kant-en-klare-EDM loops net zo spannend als jouw verwoede pogingen om in een vakje te blijven. Maar da's ook maar een mening.
Misschien eens leren dat alles een kopie is en dat de mensheid sinds zijn bestaan niks anders doet.
Mensen die claimen "dit heb ik volledig zelf gemaakt" zijn zeer onwetend.
Er zijn geen vaste regels wat wel en niet mag/moet/hoort (behalve de natuurwetten) tenzij je dat jezelf wijs gaat zitten maken.
Its all in your head. Filter die BS en ga muziek maken!![]()

Dus wat je eigenlijk zegt is als je niks kan, dan grijp je maar naar loops?
loop gebruikers hebben:
a - gebrek aan skills
e - all of the above
Manmanman...![]()
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind wat Raphie hier schrijft niet zo erg dat iedereen zo over moet vallen; je hoeft het niet mee eens te zijn.
Ik dacht dat de topic was; waar trek je de grens voor wat je als "valsspelen" beschouwt.
En Raphie gaf gewoon duidelijk aan waar voor hem de grens ligt.
Als ik het met een beetje off-topic voorbeeld mag illustreren:
Ik ben van een generatie waar hard en eerlijk werken belangrijk wordt geacht en kom in aanraking met een persoon waarvoor 'husselen' de norm is en gewoon werken iets voor losers is.
We kunnen elkaar voor rotte vis gaan lopen uitmaken (waarbij ik ook nog de kans loop om klappen te krijgen, LOL), maar als we even tijd nemen, kunnen wij erachter komen dat we gewoon verschillende wereldbeelden hebben.
Ik misschien zo'n visie van 'samen staan we sterk/God voor ons allen' en hij vanuit de visie van 'dog eat dog/erop of eronder'.
Dan hoeven we het er niet over eens te worden, maar dan kun je elkaar wel begrijpen en zelfs respecteren.