'tis alleen jammer dat de produktie (en dan heb ik het NIET over de sounds die zijn puik!) zo plat als een dubbeltje is. (Compressors hadden ze zeker niet )
Deze compositie is gecreerd in 1963 door pioneer artist Delia Derbyshire, het is gemaakt voor de meest invloedrijke sci-fi series ooit "Dr Who". Het is een tijdloze classic met invloed die nog steeds hoorbaar is in de elektronische muziek van vandaag.
Iedereen in de elektronische muziek moet het horen...
Er moet wel bij gezegd worden dat het nummer is geschreven door Ron Grainer. Hoewel hij het zelf ook niet helemaal kon geloven toen 'ie Delia's resultaat voor het eerst hoorde: "Did I really write this?" Derbyshire antwoordde: "Most of it."
Raheem, help me herinneren dat ik je white noize laat horen, daar zat zij ook in en dat is een stuk minder "plat". Meer gefreaked ook.
herr Chinetti, bespear ik een fiksatie met haar afbeelding? niet dat het niet een vreselijk mooie foto is maar ik heb hem vaker uit jouw richting gezien....
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.