Windowlicker maar dan anders

:okdan: Mooi gemaakt, hulde, bravissimo, geweldig :) zijn andere projecten zijn ook zelker de moeite waard om te bekijken/luisteren.

en wat RSB schreef

Ik vind het wel koel maar op de een of andere manier is het net niet. Volgens mij kloppen af en toe sommige noten niet?

Knap hoor, maar ik vermoed dat ie nu helemaal kotsmisselijk is van die track als je al 28812439 takes (vast en zeker) hebt geoefend.... ;-)

die jongen is gewoon een goeie muzikant die zijn apparatuur kent, denk dat ie dat er zo uitjast, andere filmpjes van hem zijn ook goed, maar toch word ik er niet warm van, jazz doet me ook niet veel.

Dat ding waar die mee aan het spelen is vanaf 4.22 iemand die weet wat dat is?

Wat ik mij afvraag: Ik zie wel vaker mensen met die koaspads bezig(dat zijn het toch?) Komen al die effecten nu daaruit of triggert hij daarbij bijv ableton?

Wat ik mij afvraag: Ik zie wel vaker mensen met die koaspads bezig(dat zijn het toch?) Komen al die effecten nu daaruit of triggert hij daarbij bijv ableton?

Volgens mij komen die effecten uit die twee KP's ja.

Waar ik benieuwd naar ben is hoe hij de KP's klaarzet voor opname (van de loops). Dar zie ik hem nooit doen... Just curious.

Waar ik benieuwd naar ben is hoe hij de KP's klaarzet voor opname (van de loops). Dar zie ik hem nooit doen... Just curious.

Vlak voordat ie z'n eigen vocal overpakt op 1:25 zie je nog net de (voor hem) rechter kaospad helemaal in beeld. Volgens mij zijn de A-D knoppen allemaal uit, en staat het display niet op Rec. Dus het lijkt erop dat die loops er al in staan.

Back