Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik ben erg benieuwd naar ervaringen betreft midi sync van de sequencer en lfo's. Ik erger mij altijd behoorlijk aan lfo's die volgend de fabrikant synchroon moeten lopen met midiclock maar in de praktijk off beat lopen. Dit is goed hoorbaar bij een s/h op het filter die synchroon mee loopt met de sequencer.
En hoe zit het met synchronisatie van de stepsequencer met een externe midisequencer? start en stop commando's?
Thanks!
Houd ons op de hoogte! Ben erg benieuwd naar bouwkwaliteit en bovenstaande vraag. Heb al 2 verhalen gehoord over slecht werkende / verkeerd afgestelde filters.....
pardon??
Je bedoelt het filter verhaal?
Ik las dat er iemand was waarvan de resonantie van een filter het niet deed. Deze heeft een nieuwe board toegezonden gekregen van DSI.
Ergens anders had iemand last van een behoorlijk rare filter response door vermoedelijk verkeerde afstelling en waren er meer vragen betreft het bereik van het filter, althans, zo las ik het. Ik krijg bij DSI dan altijd een beetje kippenvel.

ik geloof dat septic bij het produktievere deel van sf hoort eerlijk gezegd bass
het is toch niet zo raar dat als je besloten hebt iets te kopen dat je het dan graag wil hebben?
is dat moeilijk om te bevatten?
waar staat dat ie zonder pro2 geen muziek kan maken?
je staat nog even vrolijk in het leven valt me op in allerlei draadjes. mss sommige dingen wat meer voor jezelf houden?
het lijkt me echt wel een toffe bak die pro2
grappige is dat vooral de polydingetjes in demo me t meeste aanspreken
is er ergens ook iets aggressievere shizzl te vinden qua demo's?
ik hoorde in 1 van de eerste filmpjes en wat massiever bass/lead achtig dingetje wat ik wel tof vond. beetje ballen. niet bulderig moog laag, maar gewoon wel punchy en smerig. dat soort dingetjes