Grappig plaatje! Mis nog een beetje leven in het nummer. Filters, volume wisselingen, wisselen van drums, enz...
De lead na het 2e korte breakje is het volgens mij nog niet helemaal. Doet me denken aan zo'n install melodietje van een VST plugin.
Grappig plaatje! Mis nog een beetje leven in het nummer. Filters, volume wisselingen, wisselen van drums, enz...
De lead na het 2e korte breakje is het volgens mij nog niet helemaal. Doet me denken aan zo'n install melodietje van een VST plugin.
Ik vind hem leuk, maar veel te simpel.. Je kunt er zoveel meer uithalen man, ik zou voor te beginnen layeren, want de algemene sound klinkt heel het nummer door hetzelfde.. Veel succes ermee..
Bedankt voor de tips.
Dat layeren is nou precies hoe ik die sound zo heb gekregen.
Het komt altijd wel een beetje op het zelfde geluid uit ja, maar ik heb alleen de standaard plug-ins van logic pro x.
Andere sounds maken is wat moeilijk zo.
Misschien weet iemand waar ik sylenth ofzo gratis kan downloaden ( en hoe ik dat in logic laat werken)
Het komt altijd wel een beetje op het zelfde geluid uit ja, maar ik heb alleen de standaard plug-ins van logic pro x.
Andere sounds maken is wat moeilijk zo.
Misschien weet iemand waar ik sylenth ofzo gratis kan downloaden ( en hoe ik dat in logic laat werken)
De logjc pro plugins zijn zeker goed, maar het is moeilijker om een echte "big-room" synth te maken.
En wat die portefeuille betreft, ik ben 14, en heb geen werk...
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.