Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
de marktwerking doet z'n werk wel. denk niet dat leden voor politie agent hoeven te spelen.

dat is idd nog een vraag die Bass zou kunnen beantwoorden... maar het blijft een gegeven dat een thread per se is bedoeld voor discussie... een thread qua antwoord mogelijkheid uitschakelen maakt het nog niet een ideale markplaats... dus daarom krijg je ook vragen zoals die van Bass... aha... aha...

Ook als er wel discussie mogelijk zou zijn (waarbij ik het eigenlijk wel eens ben met de huidige situatie. Als je interesse hebt maar de prijs te hoog vindt kan je iemand altijd via mail of pb benaderen om te kijken of je eruit kan komen), zou iemand nog steeds een absurde prijs kunnen vragen. Ook als je een formulier-achtige opzet zou hebben zou dit kunnen.. Het is toch idioot om mensen bepaalde prijzen op te leggen omdat jij dat een goede prijs vindt. In dat geval stel ik voor dat alle artikelen maximaal 2 euro gaan kosten![]()
300 euro voor een DX 7 vind ik onderhandelbaar maar 750 euro niet.
ik heb ook nergens gezegt dat ik per se reacties zou willen zien op een ad...Ook als er wel discussie mogelijk zou zijn (waarbij ik het eigenlijk wel eens ben met de huidige situatie.
ik heb ook nergens gezegt dat ik per se reacties zou willen zien op een ad...
het gaat er niet om of dat ik wat wil kopen en ook niet om iemand op zn plek te zetten...
maar als iemand een JV1080 te koop zet voor 600 euro lijkt het me dat dat weinig kennis of opzet verraad en dus dat duidelijk te maken is dat dat een te hoge prijs is..

zucht..
stuur zo'n gast dan een pb, dacht dat er inmiddels wel voldoende argumenten zijn gekomen om reacties niet toe te staan.
en hetomdat je zo al kan bedenken dat reageren in een verkoopdraad afwachten op problemen is.
verder heeft flying panther het ook goed beschreven in zijn bericht op 18:00